מגיפת הקורונה "ניצחה": בוטלה תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה

ג'ון הופמן, מנכל ה-GSMA: "מתוך דאגה לבטיחות ולבריאות הסביבה בברצלונה ובמדינה המארחת, ביטל היום ה-GSMA את אירוע MWC 2020. לאור החשש העולמי בנוגע להתפרצות נגיף הקורונה, החששות לגבי הנסיעה לאירוע ונסיבות אחרות, בלתי אפשרי לקיים את האירוע"

נגיף הקורונה מטיל צל על תערוכת הסלולר בברצלונה

התערוכה הגדולה בעולם לתעשיית הסלולר, Mobile World Congress, המתקיימת מאז 2006 בברצלונה (ולפני כן בקאן שבריביירה הצרפתית), בוטלה. אתמול (יום ד') בערב הודיעו מארגני התערוכה, ה-GSMA, על ביטולה. זאת בעקבות עוד ועוד חברות שביטלו את השתתפותן בשבוע האחרון בעקבות החששות מפני התפשטות נגיף הקורונה.

בהצהרה שפרסם אתמול בערב מנכ"ל ה-GSMA, ג'ון הופמן, הוא ציין כי בשל התפרצות נגיף הקורונה "בלתי אפשרי" לקיים את האירוע, שאמור היה להתקיים בתאריכים 24-27 בפברואר.

"מתוך דאגה לבטיחות ולבריאות הסביבה בברצלונה ובמדינה המארחת, ביטל היום ה-GSMA את אירוע MWC 2020. לאור החשש העולמי בנוגע להתפרצות נגיף הקורונה, החששות לגבי הנסיעה לאירוע ונסיבות אחרות, בלתי אפשרי לקיים את האירוע. העיר המארחת מכבדת ומבינה החלטה זו", כתב הופמן בהצהרתו.

היקפה הכלכלי של התערוכה השנתית מוערך ב-492 מיליון יורו, לצד 14,100 משרות של מי שעובדים בתערוכה.

בשבוע האחרון ביטלו את השתתפותן LG, ולאחריה עוד מציגות גדולות בהן אריקסון, אנבידיה, אינטל, ויבו, סוני, אמזון, אמדוקס ו-NTT Docomo. אתמול הצטרפו אליהן נוקיה, בריטיש טלקום, סיסקו ו-HMD.

עדיין לא ידוע אם האירוע יידחה למועד אחר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים