גוגל הפסיקה למכור באתר שלה את הטלפון הסלולרי Nexus One

בסוף מרץ דווח, כי החברה עובדת כבר על ה-Nexus Two, אבל מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, אמר לאחרונה, כי אין צורך ב-Nexus Two, משום שה-Nexus One היה "כל כך מוצלח" ● לדברי שמידט, "הרעיון המרכזי לפני שנה וחצי היה לייצר את ה-Nexus One כדי להתניע ולקדם את עסקי החומרה של הטלפונים הסלולריים. זה באמת קרה"

גוגל (Google) הפסיקה למכור באתר שלה את הטלפון הסלולרי Nexus One הממותג תחת שמה, והורידה את המסך על ניסיונה למכור טלפונים סלולריים ישירות לצרכנים. בסוף מאי הודיעה גוגל, כי לאחר שתמכור את המשלוח האחרון שקיבלה מהיצרן – היא תפסיק למכור את המכשיר באתר שלה.

"מצטערים, חבר'ה, ה-Nexus One לא זמין לרכישה ישירות מגוגל", אומרת ההודעה במסך הבית של המכשיר, "למידע נוסף כיצד לרכוש את ה-Nexus One, בדקו במרכז השירות".

בראשית ינואר פתחה גוגל את החנות האינטרנטית שלה, והודיעה, כי היא "ישנה מן היסוד את הדרך שבה נמכרים טלפונים סלולריים". לדברי החברה, ה-Nexus One מבוסס האנדרואיד, שיוצר על ידי HTC, היה הראשון מבין משפחה של מכשירים שהיא תכננה לייצר ולמכור, והיא התעקשה לכנותו סופר-פון.

בסוף מרץ דווח, כי החברה עובדת כבר על ה-Nexus Two, אבל מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, אמר לאחרונה, כי אין צורך ב-Nexus Two, משום שה-Nexus One היה "כל כך מוצלח".

בראיון לדיילי טלגרף, אמר שמידט: "הרעיון המרכזי לפני שנה וחצי היה לייצר את ה-Nexus One כדי להתניע ולקדם את עסקי החומרה של הטלפונים הסלולריים. זה באמת קרה. הוא היה כל כך מוצלח, שלא ראינו צורך לעשות מכשיר שני. אנחנו התייחסנו לכך בחיוב, אבל אנשים ביקרו אותנו על כך. כינסתי את מועצת המנהלים, ואמרתי 'או-קיי, זה עבד. מזל טוב – אנחנו מפסיקים'".

גם אם אריק שמידט מאמין שה-Nexus One היה "תרגיל" טוב בקידום התעשייה ובשיפור מכשירי הסלולר החכמים, יש להניח שהוא לא תרם רבות לשורה התחתונה של גוגל. מכל מקום, הוא כנראה מת סופית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים