סמסונג תשיק בקרוב סמארטפון שיתמוך ב-LTE Advanced

מנכ"ל החברה, ג'יי קיי שין, אישר בראיון שסמסונג מתכוונת להשיק עוד השנה, סמארטפון שיציע את המהירות הגבוהה של הרשת החדשה ● לפחות על הנייר, רשת ה-LTE Advanced אמורה להעביר נתונים במהירות כפולה לעומת רשת ה-LTE שבשימוש כיום ● הסמארטפון החדש יהיה מבוסס על גלקסי S4, מכשיר הדגל של החברה, אך לשם כך תיאלץ סמסונג להשתמש במעבדים אחרים עבורו

סמסונג (Samsung) מתכוונת לשחרר במהלך השנה הקרובה סמארטפון שיתמוך ברשת LTE Advanced. מנכ"ל החברה, ג'יי קיי שין, אישר בראיון שהיא מתכוונת להשיק סמארטפון שיציע את המהירות הגבוהה של הרשת החדשה שמציעה ביצועים גבוהים יותר לעומת רשת ה-LTE. לפחות על הנייר, רשת ה-LTE Advanced אמורה להעביר נתונים במהירות כפולה לעומת אות המבוסס על דור ה-LTE הנוכחי.

נכון להיום, רשתות דור הרביעי המבוססות על הדור הנוכחי של טכנולוגיית ה-LTE עדיין זמינות רק בחלקים מסוימים בעולם. עם זאת, כפי שהזכיר שין, ברוסיה כבר נפרסו באזורים מסוימים רשתות שתומכות בשימוש ב-LTE Advanced, ובסמסונג כנראה מקווים שעד שהטלפון יגיע לשוק יהיו עוד מקומות בעולם בה יפרסו רשתות דומות.

כך או כך, בכדי לתמוך בטכנולוגיה זו, תצטרך סמסונג לוותר כנראה על השימוש במעבדי ה-Exynos 5 שנמצאים בליבה של משפחת ה-גלקסי S4 החדשה שלה, מכיוון שהם אינם תומכים ב-LTE Advanced. למעשה, רק מעבדי ה-Snapdragon החדשים של קוואלקום (Qualcomm) מציעים את האפשרות הזו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים