חדש ביו-פון: חבילה למשתמשי סלולר קלים ב-7 שקלים בחודש

המסלול החדש כולל 100 הודעות SMS וגלישה בנפח 100 מגה-ביט ● עבור שיחות ישלם המשתמש הקל 25 אגורות לדקה, וזה גם יהיה המחיר עבור הודעה או מגה-ביט גלישה החורגים מן החבילה ● חבילה נוספת שהשיקה החברה, המיועדת עבור משתמשים בינוניים-קלים, מציעה 200 דקות שיחה, 200 הודעות SMS וחצי ג'יגה גלישה, בתשלום חודשי של 49.90 שקלים

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

חברת הסלולר הווירטואלית יו-פון (YouPhone) השיקה היום (ב') שני מסלולים חדשים, המיועדים למשתמשי סלולר קלים ובינוניים-קלים.

המסלול הראשון, "פשוט כדאי", כרוך בתשלום קבוע של 7 שקלים בחודש, וכולל 100 הודעות SMS וגלישה בנפח 100 מגה-ביט. עבור שיחות ישלם המשתמש 25 אגורות לדקה, וזה גם יהיה המחיר עבור הודעה או מגה-ביט גלישה החורגים מן החבילה.

המסלול הנוסף הוא "מאתיים וחצי", והוא כולל 200 דקות שיחה, 200 הודעות SMS וחצי ג'יגה גלישה, בתשלום חודשי של 49.90 שקלים, ותעריפים זולים יותר לשימוש מעבר לכלול במסלול: 18 אגורות לדקה ו-15 אגורות ל-SMS או 1 מגה-ביט גלישה.

בשני המסלולים מאפשרת החברה ליהנות גם מעד 200 דקות במתנה בכל חודש בהתאם לקניות ברשתות מגה ותדלוק בתחנות דור אלון, ובכך להמשיך ולהוזיל את חשבון הסלולר.

במקביל למסלולים החדשים, ממשיכה החברה במבצע היכרות במסלול ללא הגבלה ב-0 שקלים בחודשיים הראשונים, ובתום המבצע יעמוד מחיר המסלול על 79 שקלים ומטה.

על פי יו-פון, "אוכלוסיית המשתמשים הקלים והממוצעים, שאינה זקוקה כיום למסלול הכל כלול, נשארה יחסית ללא פתרון. על פי הערכות החברה, מדובר באוכלוסייה המהווה פלח של כ-30% מכלל לקוחות הסלולר שטרם קיבל את המענה ההולם עבורו, ויתרה מכך, החבילות ללא הגבלה שבהן מתרכזות בעיקר חברות הסלולר השונות אינן מתאימות להם כלל למרות היותן אטרקטיביות".

אריאל שרייבר, מנכ"ל יו-פון: "המהלך החדש ממשיך את התפיסה שלנו לספק את המענה הטוב ביותר לכלל הלקוחות. אנו יוצאים במענה ללקוחות המדברים עד 300 דקות בחודש, בהצעה שתאפשר גם להם ליהנות ממסלול פשוט וזול, המתאים לדפוסי השימוש שלהם בפועל. המסלולים החדשים הושקו במטרה להוזיל את הוצאות הסלולר לפלח שוק זה ולאפשר גם לו לשלם פחות מבלי להיכנס להוצאות מיותרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים