כיצד סמסונג הגיבה לתלונות על תופעה מוזרה במסך ה-S23 Ultra?

בעקבות תלונות של משתמשים על תופעה שנראית כמו פגם במסך של ה-S23 Ultra שזה עתה הושק, סמסונג מסבירה כי הסיבה היא תהליך הצמדת השכבות שמתחת למסך שמבטיח את איטום המסך לנוזלים ואבק

סמסונג: זה לא פגם.

בימים האחרונים דיווחו משתמשי Galaxy S23 Ultra החדש של סמסונג על תופעה מוזרה במסך של המכשיר, שמתבטאת באפקט דמוי בועות בפינה הימנית או השמאלית התחתונה של המסך, והביעו תהייה כי המכשיר שבידם פגום.

סמסונג הגיבה לדיווחי המשתמשים, וציינה כי חלקים מסוימים במסך ה-S23 Ultra יכולים להיראות מעוכים כאשר מאירים את המסך באור חזק, כשהסיבה לכך היא תהליך הלחיצה במהלך ייצור המכשיר, שנועד להבטיח את איטום המסך לאבק ונוזלים.

"לצג ה-Galaxy S23 יש כמה שכבות למינציה של זכוכית המחוברות ישירות למסך. זה מה שגורם להשפעה על התצוגה, הסבירו בחברה בתגובה לציוץ של משתמש מודאג. "הכל בסדר עם הטלפון שלך".

למעשה, לסמסונג יש גם דף תמיכה באתר הטיוואני שלה, שמסביר יותר בפירוט את השכבות המוערמות על צגי המכשירים שלה, ומציינת, כי "זוהי תופעה נורמלית והיא אינה משפיעה על תפקוד המוצר ועל אורך חייו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אריאל

    הם אומרים שאים חושפים את הפלאפון לאור חזק זה קורה סימן ששמו או מנורה מאוד חזקה על הפלאפון או החליטו לקחת מצית ולהדליק את המסך אין פה בעיה זה הלקוח בעייתי

אירועים קרובים