האם ייצור ה-iPhone SE 4, שאמור לצאת ב-2024 – יידחה או יבוטל?

אפל תעכב או תבטל את המכשיר עקב משלוחים נמוכים מהצפוי של סמארטפונים ברמה בינונית

שווה שלושה טריליון דולר. אפל.

אפל תבטל או תדחה את הייצור ההמוני של ה-iPhone SE 4 המתוכנן לשנת 2024, כך צייץ אתמול (ד') האנליסט אפל מינג-צ'י קואו בסדרת ציוצים. קואו אמר, כי הוא מאמין שאפל תעכב או תבטל את ייצור המכשיר עקב משלוחים נמוכים מהצפוי של סמארטפונים ברמה בינונית כמו ה-iPhone SE 3, עוד הוסיף קואו, שעיצוב המסך שאפל מתכוונת לשלב ב-iPhone SE 4, ידרוש עלויות גבוהות יותר ומחירי מכירה גבוהים יותר, ולכן ייתכן שאפל תצטרך "לשקול מחדש את מיצוב המוצר ואת ההחזר על ההשקעה" עבור ה-iPhone SE 4. הפחתת עלויות פיתוח המוצר המיותרות תעזור לאפל לנווט את "האתגרים של המיתון הכלכלי העולמי ב-2023"

שמועות מרובות העלו, כי אפל עובדת על גרסה חדשה של ה-iPhone SE, כאשר המכשיר אמור להיות מושק בשנת 2024. אפל מפתחת מכשיר שעשוי להיראות דומה ל-iPhone XR. שמועות הצביעו על כך של-iPhone SE מתוכנן צג LCD או OLED בגודל 6.1 אינץ', יחד עם חריץ בחלק העליון בדומה לדגמי ה-14 הנוכחיים. התוכניות של אפל ל-iPhone SE 4 לא הושלמו, ומוקדם יותר השנה, ציין האנליסט רוס יאנג, שאפל לא החליטה בין צג OLED או LCD למכשיר.

אפל הפסיקה את קו iPhone בגודל 5.4 אינץ' לאחר מכירות מעטות של דגמי המיני של ה-iPhone 13  iPhone, ושמועות גם הצביעו על כך שה-iPhone 14 פלוס נמכר פחות מהצפוי. מסיבה זו, אפל יכולה להתמקד באייפון הדגל שלה בשנים 2023 ו-2024 ולעכב את הפיתוח בקו ה-iPhone SE, או לבחור רכיבים זולים יותר שיאפשרו מחירי מכירה נמוכים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים