רבעון מוצלח לפרטנר: הכנסות שיא וזינוק של פי חמישה ברווח

החברה סיימה את הרבעון השני עם עלייה של יותר מ-2% בהכנסות ורווח של 47 מיליון שקלים ● מספרי מנויי הסלולר והמשתמשים בסיבים האופטיים של החברה עלו, בעוד שבסיס הלקוחות של פרטנר TV רשם ירידה קלה

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר.

פרטנר פרסמה הבוקר (ה') תוצאות חיוביות, עם הכנסות שיא רבעוניות של שש שנים וזינוק של יותר מפי חמישה ברווח הנקי.

הרווח הנקי של פרטנר הגיע ברבעון השני של השנה ל-47 מיליון שקלים – צמיחה של 422% לעומת תשעה מיליון ברבעון השני של 2021. ההכנסות עלו ביותר מ-2% ועמדו על 859 מיליון. הסעיף העיקרי בהכנסות של פרטנר הוא השירותים, שהניבו לה ברבעון 706 מיליון שקלים – עלייה של 9% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. זאת, הודות לגידול בהכנסות משירותי נדידה, ומצמיחה במנויי הסלולר והסיבים האופטיים. לעומתן, ההכנסות מציוד ירדו ב-20% ועמדו על 153 מיליון שקלים. בחברה מנמקים את הירידה בין היתר בהחלטתה לעבור למודל השכרת נתבי אינטרנט ללקוחות פרטיים במקום מודל מכירה.

בסיס מנויי הסלולר של פרטנר הסתכם בסוף הרבעון השני ב-3.1 מיליון – עלייה של 32 אלף לעומת סוף הרבעון הראשון. נתח השוק שלה עלה מ-27% ל-28%. שיעור הנטישה ירד ל-6.6% אל מול 7.4% ברבעון השני אשתקד. ההכנסה הממוצעת למנוי סלולר (ARPU) של פרטנר שבה לעלות, לאחר חמישה רבעונים של ירידה: היא גדלה ב-2% ל-49 מיליון שקלים.

כמו כן, החברה דיווחה כי 67 אלף משקי בית הצטרפו ברבעון לתשתית הסיבים האופטיים שלה, ומספרם עמד בתום הרבעון על 837 אלף. מאז ועד היום הוא עלה ב-29 אלף משקי בית נוספים – ל-866 אלף. בסיס מנויי הסיבים האופטיים של החברה עלה ברבעון השני ב-17 אלף לרבע מיליון ומאז הוא גדל ב-8,000 נוספים – ל-258 אלף. לעומת זאת, מספר המנויים על פרטנר TV ירד ב-1,000 ועמד על 224 אלף.

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "אנחנו מציגים תוצאות טובות, שמשקפות יציבות וצמיחה. נמשיך להשקיע בתשתיות ושירותי סיבים ובדור 5". יש לציין שגבאי, שהוא אחד הבעלים של פרטנר לאחר מכירתה בנובמבר האחרון, מונה למנכ"ל הקבוצה בחודש מאי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים