סידרת ה-iPhone 13 לא תומכת בביטול רעשים בשיחות טלפון

אפל אישרה רשמית כי תכונת ביטול הרעשים לא קיימת ולא תהיה קיימת בסידרת ה-iPhone 13

לא תומך בביטול רעשים בשיחות טלפון. iPhone 13 Pro.

אפל אישרה רשמית, כי סידרת ה-iPhone 13 לא כוללת את תכונת ביטול רעשים במהלך שיחות טלפון – תכונה שהייתה זמינה במכשירים הקודמים של החברה במשך יותר מעשור.

לפי דיווח ב-9to5Mac, התמיכה של אפל בטוויטר הגיבה לשאלה של משתמש על התכונה בסידרת ה-iPhone 13, וציינה כי התכונה לא קיימת בדגמים החדשים. גם לשאלה האם התכונה לא תהיה קיימת כלל, ענה צוות התמיכה שאכן התכונה לא תהיה.

כאמור, התמיכה של אפל אישרה זאת מבלי למסור הסבר מדוע הוסרה התכונה, ודי מפתיע שאפל לא מציעה אותה במכשיריה האחרונים, על אף העובדה שהמכשירים כוללים את החומרה המתאימה, בדמות מערכת של כמה מיקרופונים.

ביטול הרעשים בשיחה מאפשר למשתמשים לכוון בצורה ידנית את הפחתת הרעשים הסביבתיים במהלך שיחות טלפון, והיה קיים בדגמים קודמים של ה-iPhone.

ראוי לציין, כי על אף העדר הפחתת הרעשים בסידרת ה-13, המכשירים כוללים את תכונת ה-Voice Isolation, שנוספה במערכת ההפעלה iOS 15 בשנה שעברה, המיועדת להשתמש בלימוד מכונה כדי לחסום רעשים סביבתיים. ניתן לאפשר אותה במהלך שיחה באמצעות פתיחת מרכז הבקרה והקשה על Mic Mode. ואולם החיסרון של התכונה כרגע, הוא, שהיא זמינה לשיחות FaceTime ולא לשיחות רגילות

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים