שביתה כללית בפלאפון ובבזק בינלאומי – כל מוקדי החברה יפעלו במתכונת שבת

השביתה תכלול את כלל העובדים בשתי החברות, כולל טכנאים * כל מוקדי החברה, בהם שירות, תפעול ורכש, יפעלו במתכונת שבת ● הנהלת קבוצת בזק לא הגיבה לפניית יו"ר ההסתדרות ● העובדים ימשיכו להחריף את השביתה עד להודעה חדשה

שביתה כללית בבזק בבינלאומי ובפלאפון. צילום: דוברות ההסתדרות

עובדי פלאפון ובזק בינלאומי החלו היום בשעה 14:00 בשביתה כללית. השביתה תכלול את כלל העובדים בשתי החברות, כולל טכנאים. כל מוקדי החברה, בהם שירות, תפעול ורכש, יפעלו במתכונת שבת. לא יתקיימו עבודות ומשמרות לילה, ויבוטלו כל העבודות היזומות. ועד העובדים הודיע כי שירותי הביטחון וההצלה יקבלו שירות במתכונת שבת.

בנוסף, החל מהיום ועד להודעה חדשה יחריפו העובדים את השביתה, כשבין היתר לא יינתן שירות ללקוחות בזק בינלאומי ויס בנקודות השירות, תיעצר העברת תשלומים לספקים ולא ייקלטו תשלומים, ישובש השירות ללקוחות VIP וללקוחות מכרז חשכ"ל, ייעצרו העבודות לשדרוג הרשת ולא יבוצעו התקנות ותיקונים ללקוחות עסקיים בשירותי IT.

בשבוע שעבר החלו העובדים בשביתה חלקית וכעת, כאמור, פתחו בשביתה מלאה.

כזכור, לפני כחודש וחצי הכריזה ההסתדרות סכסוך עבודה בחברות פלאפון ובזק בינלאומי. זאת על רקע סירובה של ההנהלה המשותפת לחברות קבוצת אלפא (פלאפון, בזק בינלאומי ו-יס) לנהל מו"מ משותף לכלל עובדי הקבוצה נוכח השינויים הדרמטיים שמבקשת ההנהלה לבצע, שלדברי העובדים עשויים להשפיע על זכויותיהם ולאיים על ביטחונם התעסוקתי.

רן גוראון, מנכ"ל חברות אלפא. צילום: יונתן בלום

רן גוראון, מנכ"ל חברות אלפא. צילום: יונתן בלום צילום: יונתן בלום

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד פנה ליו"ר קבוצת בזק גיל שרון ולמנכ"ל חברות אלפא רן גוראון, בקריאה דחופה לפתרון המשבר החמור ביחסי העבודה בין הנהלת החברות לעובדים' והודיע בר-דוד, כי "ככל שעד יום שלישי לא יחול שינוי ביחסכם לעובדים ולא יימצא פתרון למשבר החמור, בכוונתנו להנחות את העובדים להחריף את הצעדים הננקטים במסגרת סכסוך עבודה שהוכרז כדין"' אך עד כה הוא לא נענה.

מהחברות נמסר, כי "בשל עיצומי עובדים ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל במענה שירות הלקוחות, ויינתן מענה בנושא תפעול תקלות טכניות. אנו מכבדים את זכות העובדים לשבות, תוך שמירה על אחריות ומקצועיות כלפי לקוחות החברה".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מוטי לוי

    עם שירות ברמה כזאת נמוכה אני מניח שאף אחד לא ישים לב שהם שובתים - זאת בדרך כלל רמת השירות

אירועים קרובים