לא רק בסין: וואווי חוזרת למגרש הגלובלי עם סידרת הדגל הבאה שלה, P50

בניגוד למכשירים האחרונים שהושקו למכירה בסין בלבד, הסידרה החדשה תושק בשווקים בעולם ותנסה להחזיר את וואווי למגרש הגלובלי ● ההכרזה הרשמית צפויה ב-29 ביולי

כך מציגה וואווי את ה-P50 בטיזר שלה

וואווי אישרה רשמית כי תכריז על סידרת מכשירי הפרימים שלה P50 ב-29 ביולי, ולדברי נציג רשמי של החברה בפינלנד, בניגוד למכשירים האחרונים שהושקו למכירה בסין בלבד, הסידרה החדשה תושק בשווקים בעולם ותנסה להחזיר את וואווי למגרש הגלובלי.

בעקבות הסנקציות שהוטלו עליה על ידי ארה"ב ומונעות ממנה להשתמש בטכנולוגיות אמריקניות, פיתחה החברה אקוסיסטם משלה, הכוללת חנות אפליקציות (AppGallery) שכבר מכילה 134 אלף אפליקציות, ומערכת הפעלה משלה (Harmony) – שנרשמו אליה כבר ארבעה מיליון מפתחים. בחנות של החברה אפשר כבר למצוא אפליקציות פופולריות כמו טיק-טוק, טלגרם, סנאפצ'ט ועוד, אבל לא קיימות בה פייסבוק ו-ווטסאפ.

טיזר רשמי שפרסמה וואווי בימים האחרונים מאשר כי מכשירי P50 ימשיכו לשאת את מצלמות לייקה וכי דגם אחד לפחות יכלול עדשת פריסקופ של 125 מ"מ עם מפתח צמצם של f/3.4 בדומה לקיים במכשירי P40, אבל הדלפות שונות מדווחות כי הסידרה החדשה תכלול חיישנים חדשים.

באשר למעבדים בסידרה החדשה המצב פחות ברור. מאחר שהחברה הפסיקה לייצר את מעבדי Kirin והמלאי שלהם הולך ומידלדל, ייתכן שתיאלץ להשתמש במעבדי Snapdragon 888 של קוואלקום עם קישוריות דור 4 בלבד.

עדיין לא ידוע האם ישראל תהיה אחד השווקים שבהם יופצו המכשירים החדשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים