איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, פורש מתפקידו

בתקופת כהונתו בת שש השנים, הוביל בנבנישתי מהלכים אסטרטגיים לביסוס פרטנר כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פריסה של דור 4.5 והשקת דור 5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית והשקת שירות הטלוויזיה פרטנר TV ● בנבנישתי: "עכשיו, אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה"

איציק בנבנישתי, המנכ"ל היוצא של פרטנר. צילום: סיון פרג'

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, הודיע לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מתפקידו אחרי שש שנים בתפקיד. דירקטוריון החברה, שנענה לבקשה, יפעל למנות ועדה לאיתור מנכ"ל.

בנבנישתי הגיע לפרטנר לאחר שהיה תקופה ארוכה מנכ"ל בזק בינלאומי, ונכנס לתפקיד המנכ"ל ביוני 2015, לאחר שכיהן בחברה כמשנה למנכ"ל חיים רומנו, בתקופה של חוסר ודאות בשוק התקשורת, ובצומת משמעותי של החלטות אסטרטגיות לחברה, שהייתה בעיצומו של משבר מול זכיינית המותג אורנג' העולמית.

מיד עם כניסתו לתפקיד הוביל את ההחלטה להיפרד ממותג אורנג׳ העולמי ולמתג את החברה מחדש בפברואר 2016 תחת השם פרטנר. השינוי המשמעותי ביותר שהוביל בנבנישתי היה בהפיכת פרטנר מחברת סלולר לקבוצת תקשורת כוללת, ולשם כך הוביל כמה מהלכים אסטרטגיים בולטים לביסוסהחברה  כקבוצת תקשורת כוללת, בהם: פיתוח תחום הסלולר עם פריסה של דור 4.5 והשקת הדור ה-5, הקמת תשתית סיבים אופטיים עצמאית עם הפריסה הנרחבת ביותר בישראל של רשת פעילה לגלישה במהירות של עד 1,000 מגה והשקת שירות הטלוויזיה פרטנר TV, עם שיתופי פעולה עם נטפליקס, אמזון ושותפים בינלאומיים נוספים.

מאז כניסתו לתפקיד, פרטנר בולטת בשוק באיתנותה הפיננסית, גם בשנה האחרונה ועל אף משבר הקורונה, בהשקעות במנועי הצמיחה ארוכי הטווח ובחדשנות שהחברה מובילה בתחומי הסלולר, האינטרנט והטלוויזיה. גם מול שוק ההון, בנבנישתי הוביל את פרטנר מתקופה של שפל בערך המניה, לצמיחה של מאות אחוזים וליציבות גם בתקופות סוערות בשוק התקשורת.

"אלה היו שש שנים מופלאות בפרטנר, מלאות בעשייה מרגשת ובהישגים פורצי דרך", ציין בנבנישתי. "אני גאה בהצלחות שהשגנו יחד, ועכשיו, אחרי שהשלמתי את המשימות המרכזיות שהצבתי לעצמי, זה הזמן לדרך חדשה".

יו"רית הדירקטוריון, אסנת רונן, אמרה: "אני רוצה להודות לאיציק על שש שנים שבהן הוביל את פרטנר והפך אותה בכישרון רב מחברת סלולר מצוינת לקבוצת תקשורת כוללת. מההיכרות בינינו אני יודעת שאתה תמיד מחפש את האתגר הבא ומאחלת לך בשמי ובשם דירקטוריון החברה המון הצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים