דו"ח: צפוי זינוק רבעוני של 50% במכירות הסמארטפונים

זאת לפי דו"ח שפרסמה דיגיטיימס, שמציין כי הסיבות העיקריות לזינוק הצפוי הן המכירות ה-"לוהטות" של דגמי ה-iPhone 12 של אפל, לצד המותגים הסיניים שמתחרים ביניהם בהשתלטות על נתח השוק של וואווי השוקעת

תיקון חינם של בעיות קול. iPhone 12. צילום: אפל

הרבעון הראשון של השנה, שעומד להסתיים בקרוב, יהיה כנראה נקודת אור ליצרניות הסמארטפונים, אם להתחשב בצפי של דיגיטיימס (Digitimes) לעלייה של 50% במשלוחי הסמארטפונים ברבעון זה בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה.

לפי דו"ח שפרסמה החברה, מספר המכשירים שיימכרו ברבעון הראשון יעמוד על 340 מיליון. הסיבות העיקריות לזינוק הן המכירות ה"לוהטות" של דגמי ה-iPhone 12 של אפל (Apple), לצד המותגים הסיניים, שמתחרים ביניהם בהשתלטות על נתח השוק של וואווי (Huawei) השוקעת.

חלקה של ענקית התפוח מקופרטינו יעמוד ברבעון הראשון על 60 מיליון מכשירים, זאת על אף שברבעון הקודם, האחרון של 2020, היא מכרה 90 מיליון מכשירים. אפל צפויה גם, לפי הדו"ח, להיות היצרנית המובילה בששת החודשים ספטמבר 2020 עד מרץ 2021, כשסך המכשירים שיימכרו יסתכם ב-150 מיליון – קפיצה של 38% לעומת התקופה המקבילה בשנה קודמת.

אחת המנצחות הגדולות צפויה להיות שיאומי (Xiaomi), שמכירותיה בששת החודשים המדוברים יעמדו על 90 מיליון – זינוק של 80% במכירות מכשיריה בששת החודשים לעומת התקופה המקבילה בשנה קודמת.

וואווי, שמאבדת נתחי שוק בשל החרם עליה, תמכור פחות מ-20 מיליון מכשירים בתקופה הזאת.

עוד מציין הדו"ח כי מכירות הסמארטפונים התומכים בדור 5 צפויות להסתכם בשנת 2021 ב-600 מיליון, יותר מכפול לעומת 280 מיליון שנמכרו ב-2020.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים