לקראת הדור החמישי: נתי כהן מונה לדירקטור במגדלי תקשורת

החברה רוכשת אתרי אנטנות סלולריות ומשכירה אותן לחברות סלולר ● המינוי יסייע לה בפרט בתחום הדור החמישי, שכהן עסק בו רבות כמנכ"ל משרד התקשורת – תפקיד שממנו פרש לפני חודשים אחדים

נתי כהן, היו"ר הפעיל של CyberIL. צילום: ניב קנטור

נתי כהן, עד לפני חודשים אחדים מנכ"ל משרד התקשורת, מונה לדירקטור בחברת מגדלי תקשורת. זאת, בנוסף לתפקידו כראש תחום תקשורת וסייבר בקבוצת ההשקעות איחוד האמירויות-ישראל (Emirates-Israel Investments Group), שם הוא מסייע בחיפוש השקעות של האמירתים בארץ.

מגדלי תקשורת מחזיקה ב-64 אתרי אנטנות סלולריות ומשכירה אותן לפרטנר, סלקום ופלאפון. עם כניסתו הצפויה של הדור החמישי היא מתכוונת לרכוש אתרים נוספים ולהשכיר אותם לחברות הסלולר. מגדלי תקשורת משכירה כל אתר ללפחות שתי חברות, מה שמניב להן חיסכון בהוצאות השכירות שלהן על נדל"ן. בקרן מעריכים כי קיים בארץ מחסור של מאות אתרי אנטנות, ואולי אף יותר.

נראה כי מגדלי תקשורת תרוויח הרבה מכניסתו של כהן לדירקטוריון שלה, שכן הוא דחף בשנתיים שבהן כיהן כמנכ"ל משרד התקשורת את תחום הדור החמישי, ובמרכזו את מכרז תדרי הדור החמישי, ששלב התיחור הראשון שלו יצא לדרך בחודש שעבר. ככלל, משרד התקשורת ממשיך בפעילותו בתחום גם לאחר כניסתו לתפקיד של השר החדש, יועז הנדל, ולפני כחודש הוא פרסם כי ייתן תמריצים למחקר ופיתוח של יישומי דור 5.

כהן הוא בעל ניסיון רב בעולם התקשורת. לפני מינויו למנכ"ל משרד התקשורת הוא היה קצין קשר ותקשוב ראשי בצה"ל, בדרגת תא"ל. במסגרת תפקידו שם, הוא הקים את חטיבת ההגנה בסייבר, והעביר את צה"ל לטכנולוגיית ענן מבצעי ולמערכת ERP ניהולית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים