רנדל סטיבנסון, מנכ"ל AT&T, פורש מתפקידו; יוחלף על ידי ג'ון סטנקי

AT&T, אחת מחברות הטלקום הגדולות בעולם הודיעה על פרישתו של היו"ר והנמכ"ל, רנדל סטיבנסון, שיוחלף על ידי ג'ון סטנקי ● לדברי אנליסטים, המינוי של סטנקי מסמל את המשך ההתפתחות של החברה לכיוון של קבוצת מדיה

AT&T

רנדל סטיבנסון, מנכ"ל AT&T – אחת מחברות הטלקום הגדולות בעולם, יעזוב את תפקידו כיו"ר ומנכ"ל החברה ב-1 ביולי השנה, אך ימשיך לכהן כיו"ר ההנהלה עד ינואר 2021 – כך הודיעה אתמול החברה. את סטיבנסון יחליף כמכ"ל ג'ון סטנקי, המשמש בחברה כ-COO, מנהל התפעול.

סטיבנסון כיהן כמנכ"ל מאז מאי 2007, ובתקופת ניהולו צנחו מניות החברה בכ-24%, לעומת מדד S&P שצמח ב-85%. תקופת כהונתו בולטת ברכישות גדולות שביצע, שהבטיחו לחברה תזרים מזומנים וערוצי הכנסות נוספים מלבד עסקי הסלולר שלה. ולמרות זאת, זכו לביקורות ולסימני שאלה מצד סוקרי שוק ואנליסטים.

לדברי אנליסטים, מינויו של סטנקי מסמל את התפתחותה של חברת הענק מחברת תקשורת לקבוצת מדיה, בניסיונה להרחיב את עסקיה בעידן שבו פעילויות התקשורת הופכות למצרך.

המדיה, בימים אלה, הפכה דיגיטלית יותר ויותר, והחברות שמשכילות לפקח על מה שעובר בחיבורי התשתיות שלהן צפויות לזכות בהכנסות גדולות, ככל שיפתחו מודלים עסקיים ורטיקליים המבוססים עליהם.

אחד הצעדים הגדולים שעשתה AT&T לכיוון המיקוד במדיה הייתה הרכישה ב-2018 של טיימס וורנר תמורת 85 מיליארד דולר, לצד רכישות נוספות.

בתפקידיו ב-AT&T כיהן סטנקי כמנכ"ל וורנר מדיה וכמנכ"ל של קבוצת הבידור, נוסף על תפקידים נוספים, כמו מנהל האסטרטגיה, מנהל הטכנולוגיה ומנהל הפתרונות העסקיים של החברה.

בתקופה האחרונה היה סטנקי מעורב בשלוש היחידות העסקיות של AT&T – תקשורת, וורנר מדיה ו-Xandr (זרוע הפרסום) – שהניבו 95% מההכנסות של AT&T בשנת 2019, בסך כולל של 181.2 מיליארד דולר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים