מכשירי הדגל הצפויים של וואווי – מערך צילום "מפלצתי"

בוווידיאו רשמי שפרסמה וואווי של מכשירי הדגל החדשים שלה, היא מבטיחה "צילום עם חזון" ● לפי הדלפות, ה-P40 פרימיום, שיהיה בעל גב קרמי, אמור לכלול מערך צילום מרשים של חמש עדשות.

לקראת ההשקה הצפויה בסוף חודש, פרסמה וואווי סרטון וידיאו שמרמז על מכשירי הדגל החדשים שלה, ה-P40 וה-P40 פרו, המאשר חלק מן השמועות וההדלפות שפורסמו באחרונה ברשת.
כפי שנרמז בהדלפות, המסך של ה-P40 פרו יהי מעוגל בשוליו, כמו ה-P30 הקודם לו. בגב המכשיר ניתן לראות בליטה גדולה למדי של מערך הצילום, שלפי השמועות יכלול עדשות. אמנם הווידיאו אינו מציג את המצלמות בבירור, אך מבטיח "צילום עם חזון". לפי השמועות, הוא יכלול עדשת 52 מגה-פיקסל ראשית עם פילטר RYYB, מצלמה אולטרה רוחבה של 40 מגה-פיקסל, מצלמת פריסקופ עם זום של x10 ועדשת ToF.

https://www.youtube.com/watch?v=-Y9_GMPgRjE&feature=emb_logo

בנוסף, מכשירי הדגל החדשים של וואווי צפויים להציג מסך AMOLED של 120 הרץ, עם גומה כפולה למצלמת הסלפי, לתמוך בדור 5 ולכלול את מערך השבבים Kirin 990 5G.
נוסף לווידיאו הרשמי של וואווי, גם המדליף הידוע כאמין אוון בלאס פרסם בטוויטר תמונות, שחושפות כי מערך הצילום של ה-P40 יכלול שלוש עדשות בגבו, וזה של ה-P40 פרו יכלול ארבע עדשות. ה-P40 פרימיום, שיהיה בעל גב קרמי, אמור לפי ההדלפה שלו לכלול אף מערך צילום מרשים של חמש עדשות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים