ווטסאפ תפסיק לפעול על מכשירי Windows Mobile ועל חלק מדגמי iPhone ואנדרואיד

החברה מפסיקה לתמוך בפלטפורמות "שאינן מאפשרות את סוג היכולות הנדרשות לנו כדי להרחיב תכונות של האפליקציה שלנו בעתיד", לדברי החברה

שדרוג איכות הווידיאו והתמונה. ווטסאפ. צילום: Bigstock

החל מהיום, ה-31 בדצמבר, אפליקציית ווטסאפ תפסיק לפעול על כל מכשירי Windows Mobile – כך הודיעה החברה שבבעלות פייסבוק. הסיבה, לדברי החברה, היא הפסקת פיתוח מוצרים לפלטפורמה הסלולרית של מיקרוסופט. משתמשי מערכת ההפעלה של מיקרוסופט גם לא יכלו ליצור חשבונות חדשים בווטסאפ כבר מוקדם יותר השנה.

הצעד של ווטסאפ בא בעקבות הודעתה של מיקרוסופט על החלטתה "לחסל" את מערכת ההפעלה שלה, תוך שהמליצה למשתמשים בה להחליף מכשירים ל-iPhone או למכשירי אנדרואיד בינואר.

מדי שנה מפסיקה ווטסאפ את תמיכתה בפלטפורמות "שאינן מאפשרות את סוג היכולות הנדרשות לנו כדי להרחיב תכונות של האפליקציה שלנו בעתיד", לדברי החברה.

בהתאם לכך, תפסיק ווטסאפ את התמיכה גם בדגמים מסוימים של iPhone ואנדרואיד – מכשירי אנדרואיד בגירסה 2.3.7 (Gingerbread) ומטה, ומכשירי iOS 8 ומטה לא יוכלו להשתמש בווטס-אפ החל מ-1 בפברואר 2020. לדברי גוגל, גרסה 2.3.7 פועלת כיום רק ב-0.3% ממכשירי האנדרואיד, ואפל אומרת, כי רק 0.7% ממכשירי ה-iPhone  מריצים גרסאות מוקדמות יותר מ-iOS 12.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים