לראשונה בשני דגמים: סמסנוג השיקה את ה-Galaxy Note 10 וה-10 Plus

סמסונג מצטרפת לחברות אחרות בכך שהשיקה שני דגמים מסדרת ה-Note שלה ביחד ● בפעם הראשונה הם לא כוללים שקע אוזניות ● המכשירים מציעים שיפורים ב-S-Pen, שעוצב מחדש, ובמערך הצילום

סמסונג הכריזה אתמול באירוע שערכה בניו יורק על מכשיר הדגל החצי שנתי שלה – ה-Galaxy Note 10, שלראשונה מגיע בשני דגמים: ה-Note 10 הרגיל וה-Note 10 Plus. אחד הדברים הבולטים במכשירים החדשים הוא התאמתות השמועות על העדר שקע האוזניות במכשירים החדשים. למרות שבעבר לעגה סמסונג לאפל, שהייתה הראשונה לוותר על שקע האוזניות, כעת היא "מתיישרת" עם המגמה, כשהסיבה, לפי החברה, היא הרחבת קיבולת הסוללה בזכות הנפח שהתפנה.

ה-Note 10 הרגיל הוא בעל מסך בגודל 6.3 אינץ', ודגם הפלוס נושא מסך של 6.8 אינץ'. בשניהם מסך Dynamic AMOLED, ושניהם כוללים מצלמת סלפי קדמית של 10 מגה-פיקסל בגומה במרכז החלק העליון של המסך, התומכת גם בזיהוי פנים, וכמובן את אחד מסימני ההיכר של המכשיר, ה-S-Pen, שלדברי החברה עוצב מחדש והוספו לו אפשרויות חדשות, כמו המרה מכתב יד וביצוע מגוון פעולות בשליטה מהאוויר. שני המכשירים כוללים סורק טביעת אצבע מתחת למסך הקדמי ותמיכה בטעינה הפוכה – המאפשרת להטעין על המשטח האחורי מכשירים אחרים התומכים בטכנולוגיה. שני המכשירים תומכים ב-SIM כפול, אך אינם תומכים ב-eSIM.

מערך הצילום ב-Note 10 הרגיל כולל שלושה חיישנים: מצלמה ראשית באיכות 16 מגה-פיקסל וחיישן Ultra Wide, עדשה משנית של 12 מגה-פיקסל לצילום זווית רחבה עם פוקוס אוטומטי, ועדשה שלישית של 12 מגה פיקסל לצילום זום אופטי. בדגם הפלוס הוסף למערך המשולש חיישן רביעי, DepthVision, עבור צילום עומק שדה באיכות VGA, שמוסיף את אפשרות אפקט הבוקה גם בצילום וידיאו.

בגזרת המעבדים – המכשירים נושאים את מעבד Exynos 9825 עם שמונה ליבות של החברה, ולשוק האמריקני יורכבו המכשירים עם מעבד Snapdragon 855 של קוואלקום.

מכשיר ה-Note 10 הרגיל נושא סוללת 3,500 מילי-אמפר, זיכרון RAM של 8 ג'יגה-בייט ונפח אחסון של 256 ג'יגה-בייט, ודגם הפלוס נושא סוללה של 4,300 מילי-אמפר, 12 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, ונפח אחסון של 256 או 512 ג'יגה-בייט, כשהאפשרות להרחבת האחסון באמצעות כרטיס קיימת רק בדגם הפלוס.

לצד שני הדגמים החדשים הציגה החברה את אותם הדגמים גם עם תמיכה בקישוריות דור 5.

המכשירים צפויים להגיע לישראל עוד לפני החגים ומחירם הרשמי יהיה 3,699 לדגם הרגיל, ו-4,199 לדגם הפלוס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים