סמסונג מוסיפה את העדכונים החדשים לשעונים החכמים הישנים

החברה הודיעה שתצרף לשעונים החכמים אך ותיקים תכונות של Galaxy Watch Active, כמו התאמות נוחות יותר בשעונים, יותר שליטה בהגדרות ואת עיצובי המסך של הגרסה החדשה

Galaxy Watch Active. האם בשורת ניטור הסוכר בסם תגיע בדגם הבא? צילום: יח"צ

סמסונג הודיעה בסוף השבוע כי תוסיף לשעונים החכמים הישנים מתוצרתה תכונות של ה-Galaxy Watch Active, שהושק בפברואר האחרון. החברה החלה להפיץ עדכון, שמתקין את ממשק המשתמש Active's One UI, תכונות בריאות ועוד יכולות מסוימות לשעונים מדגמי Galaxy Gear, Gear S3 ו-Gear Sport.

ממשק המשתמש העדכני מאפשר התאמות נוחות יותר בשעונים, כמו גם יותר שליטה בעזרת הגדרות כמו הדלקה באמצעות מגע, מצב "לילה טוב" ותדירות של עדכונים יומיים, וכן את עיצובי המסך של ה-Active.

בהיבט של יישומי הבריאות, העדכון משפר ומפשט את המעקב אחר אימונים – הן באפליקציית Samsung Health והן באמצעות הווידג'ט. כעת ניתן לעקוב אחר פעילויות כמו שחייה. עוד נוספו תכונות של התראה על קצב פעימות לב לא יציב או גבוה ומעקב שינה מפורט יותר, שמשווה את הרגלי השינה של המשתמש לקבוצת הגיל שלו.

בנוסף, העדכון מבטיח ניצול יעיל יותר של הסוללה והארכת זמן ההפעלה בין הטעינות באמצעות ניהול זיכרון משופר, שמכבה אפליקציות הפועלות ברקע. עוד ניתן לכוונן הגדרות נוספות, כמו בהירות מסך וכיבוי מסך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים