סמסונג תשיק את ה-Galaxy M10 קודם כל בהודו

החברה החליטה להתחיל לשווק מכשירי חדירה וביניים שונים קודם כל במדינה, שיש בה נתח שוק ענק שעוד לא מומש ● ההשקה – בסוף החודש

המכשיר החדש - קודם כל בהודו. צילום אילוסטרציה: BigStock

נראה כי התחרות הקשה בתחום הסמארפונים מצד יצרניות סיניות כמו שיאומי, שבאה לידי ביטוי במכירות היורדות של אפל וסמסונג, הובילה את הענקית הדרום קוריאנית להחליט כי מכשירי חדירה וביניים שלה יושקו בהודו לפני שהם מושקים במקומות אחרים בעולם. הראשון שבהם הוא ה-Galaxy M10, שיושק בסוף החודש.

השוק ההודי הוא בעל פוטנציאל רב מאוד: מדובר בשוק הסלולר השני בגודלו בעולם, שיש בו מיליארד מנויים סלולריים ועוד 350 מיליון משתמשים פוטנציאליים שעדיין אין להם מכשיר. נתח השוק בהודו של החברה הדרום קוריאנית פיגר אחרי זה של שיאומי בשלושת הרבעונים של 2018 שתוצאותיהם פורסמו.

בראיון לרויטרס אמר אסים וארסי, מנהל עסקי המכשירים בהודו של סמסונג, כי היא מתכננת למכור את המכשירים החדשים בסדרת ה-Galaxy M, המיוצרים במפעל החדש שלה במדינה, רק באמצעות האתר המקומי שלה ובגרסה ההודית של אמזון, בתקווה שהדבר יסייע לה להכפיל את מכירות האונליין.

"סדרת ה-M עוצבה כדי להתאים לצרכני דור המילניום בהודו", הוא אמר, וציין כי המכשירים יופצו לשווקים גלובליים נוספים לאחר ההשקה בהודו בסוף החודש. וארסי הוסיף שהמכירות המקוונות מסתכמות באחוז דו ספרתי מכלל המכירות של החברה, אך לא מסר מספרים מדויקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים