הפתעה: iTunes מבית אפל תשולב בטלוויזיה החכמה של סמסונג
שיתופי פעולה בין חברות הם דבר שבשגרה, אפילו אם הן מתחרות, אבל ההכרזה של אפל וסמסונג מפתיעה אפילו ציניקנים רבים
אחד הדברים הכי מעניינים לגלות בשוק עסקי המחשוב והאלקטרוניקה הוא איך יריבות מרות יכולות לפתע להפתיע בהודעה על שיתוף פעולה – והכינוי הזה הולם, או לפחות הלם, כמו כפפה ליד את היריבות שבין סמסונג לאפל. אלא ששתי החברות הכינו ביחד את מה שיכול להתברר כהפתעה הגדולה של תערוכת CES 2019: סמסונג תשלב את iTunes בפלטפורמת הטלוויזיות החכמות שלה, כולל בעדכון אחורה עבור הדגמים מ-2018.
זה אומר שהחברה תשלב בטלוויזיות ה-HD שלה את טכנולוגיית AirPlay 2, שמאפשרת הזרמה אוטומטית של תכנים מהמכשירים השונים של אפל אל המסך הגדול. זה גם אומר שהלוגו של iTunes יופיע בשורת האפליקציות לצד אלה של נטפליקס ושל הולו, כנראה במסגרת ההכנות של אפל להשיק שירות סטרימינג משלה.
אפליקציית iTunes אמורה להיות זמינה באופן בלעדי, לפחות בינתיים, לטלוויזיות של סמסונג, אך אפל מסרה שעוד יצרניות טלוויזיה ישלבו את AirPlay 2 כחלופה לשימוש ב-Chromecast של גוגל.
"כחברות, קברנו את גרזן המלחמה לפני כשנה, מה שפתח את ההזדמנות לעשות דברים כמו זה", אמר אנדרו סיבורי, מנהל שיווק הטלוויזיות של סמסונג באמריקה.
סמסונג גם מנסה במהלך התערוכה להחזיר למרכז הדיון את טלוויזיית The Wall שלה, המבוססת על פאנל microLED. אם בשנה שעברה היא הציגה כדוגמה מסך 146 אינץ', השנה היא הציגה שני כיוונים הפוכים: מסך בגודל 219 אינץ', המיועד לשימושים מסחריים, ומצד שני מסך בגודל 75 אינץ' ברזולוציית 4K, שמיועד לשימושים ביתיים יותר – כלומר, למי שיש הרבה כסף.
תגובות
(0)