אפל מודה: יש תקלות ב-iPhone X וב-Macbook Pro

החברה הודתה בתקלות חומרה שקשורות במסך המגע של הסמארטפון ובדיסק האחסון של המחשב, והשיקה תכנית תיקון חינמית ● נתקלתם בתקלה ואתם רוצים להחליף את המכשיר? הנה מה שאתם צריכים לדעת

iPhone ראשון עם חיבור USB-C. האם הוא סנונית המבשרת את השינוי? צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל הודתה בסוף השבוע בקיומן של תקלות חומרה שקשורות במסך המגע של ה-iPhone X ובדיסק האחסון של ה-MacBook Pro שאינו כולל Touch Bar, והשיקה בעקבות כך תכנית תיקון חינמית.

אמנם אין זו תופעה רחבה, אבל חלק ממשתמשי ה-iPhone X חוו בחודשים האחרונים תקלות שהתבטאו בחוסר תגובתיות של המסך, בתגובתיות לא יציבה או, מנגד, בתגובתיות שלו גם בלי מגע. התקלה, לדברי אפל, קשורה לרכיב פגום, ויש לה השפעה רק על מכשירי ה-iPhone X, שהושקו בשנה שעברה, ולא על המכשירים החדשים שהשיקה לפני כחודשיים.

לדברי החברה, משתמשים שיביאו את מכשירם לחנות אפל או לספק שירות מוכר שלה יקבלו החלפת מסך בחינם. אפל ציינה גם כי מי שיבואו עם מסך סדוק יצטרכו לתקן אותו לפני ההחלפה, וכי הדבר עשוי להיות כרוך בעלויות נוספות. עוד צוין שההחלפה של המסך עשויה להיות מוגבלת למדינה המקורית שבה נקנה המכשיר. כלומר: אם אתם ישראלים וקניתם את המכשיר בארצות הברית או באירופה, ייתכן שלא תוכלו להחליף את המסך בארץ.

באשר למחשבי ה-MacBook Pro בלי Touch Bar, אפל ציינה כי הבעיה מתבטאת באובדן נתונים או בכשלים בפעילות הדיסק. המחשבים שמושפעים מהבעיה נמכרו מיוני 2017 ועד יוני 2018, בנפחי דיסק של 128 ג'יגה-בייט או 256 ג'יגה-בייט. בעלי MacBook Pro המדוברים יכולים לבדוק בדף התמיכה באתר אפל אם המחשב שלהם זכאי לתיקון חינמי, לפי המספר הסידורי שלו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עדן מרדו

    איזה ספקים של אפל יש בישראל כולם מתנהרים ואומרים שהפ לא מטפלים בזה

אירועים קרובים