השבוע נדע: מי יהיה המנכ"ל החדש של בזק?

דירקטוריון החברה יתכנס מחר (ב') על מנת לקבוע את זהות המחליף הקבוע של סטלה הנדלר, וככל הנראה אף יחליט על פיצול לשתי חברות ● מיהם המועמדים המובילים?

בזק

סאגת מינוי המנכ"ל החדש של בזק עתידה להסתיים השבוע, אולי אפילו מחר (ב'), עם החלטת דירקטוריון החברה על זהות מחליפה של סטלה הנדלר, שאולצה לפרוש מהתפקיד עקב החשדות נגדה בפרשת בזק, היא תיק 4,000.

הדירקטוריון יתכנס מחר כדי לדון בנושא, וייתכן שיקבל את ההחלטה. עם זאת, על פי ההערכות, לא מן הנמנע שההחלטה תדחה לישיבה נוספת של הדירקטוריון, שאמורה להתקיים ביום רביעי. ככל הנראה, ימונו לבזק שני מנכ"לים, לשתי חברות שאליהן היא תתפצל – האחת בתחום התשתיות והשנייה בתחום השירותים.

בין המועמדים שהגיעו לרשימה הסופית של ועדת האיתור נמצאים שניים ממנהלי חברות הבת של בזק – מוטי אלמליח, מנכ"ל בזק בינלאומי, ורן גוראון, מנכ"ל פלאפון; קובי פז, ממלא מקום מנכ"לית בזק; ודודו מזרחי, סמנכ"ל והאחראי על תחום הכספים בתנובה, שבעבר מילא תפקידים בכירים בבזק. מועמד מוביל אחר הוא אמיר לוי, לשעבר הממונה על התקציבים במשרד האוצר.

גורמים המקורבים לחברה אמרו שמזרחי ולוי הם שני המועמדים המובילים לתפקיד מנכ"ל חברת התשתיות (והוא גם זה שייקרא מנכ"ל בזק), והמנכ"ל של אחת מחברות הבת של בזק – בזק קווי, yes, או יותר סביר להניח בזק בינלאומי או פלאפון – יהיה מנכ"ל חברת השירותים. אלה מהם שלא ייבחרו ייאלצו לפרוש או להסתפק בתואר של סמנכ"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים