בזק: שאול, אור ואורנה אלוביץ' הודיעו על התפטרותם מהדירקטוריון

השלושה הגישו את ההתפטרות בישיבה שהתקיימה הבוקר (א'), באמצעות באי כוחם ● סטלה הנדלר נשארת בינתיים בתפקידה כמנכ"לית בזק, לאחר שהדירקטוריון לא דן במינוי מחליף

שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. צילום: יח"צ

כפי שדווח הבוקר (א') באמצעי התקשורת, בני משפחת אלוביץ' הודיעו היום על התפטרותם מחברות בדירקטוריון בזק, ובהם בעל השליטה, שאול אלוביץ', שנמצא במעצר. שני המתפטרים הנוספים הם בנו, אור, שאף הוא במעצר, וכלתו, אורנה. השלושה מסרו את ההודעה בישיבת הדירקטוריון, באמצעות באי כוחם והיועץ המשפטי של בזק, עו"ד עמי בר לב, והדירקטוריון קיבל את ההתפטרות.

הדירקטוריון התכנס הבוקר לישיבה דחופה, לאחר שהיו"ר, דוד גרנות, שב מחופשה. ההתפטרות היא תוצאה של מעורבותם של בני משפחת אלוביץ' בפרשת בזק, היא תיק 4000, שבמסגרתו הם נחקרים, ולקראת אישורה הסופי של רכישת קבוצת יורוקום, ששאול אלוביץ' שולט בבזק דרכה, על ידי איש העסקים נתי סיידוף.

יצוין כי דירקטוריון בזק לא דן בישיבה במינוי מנכ"ל זמני לחברה במקומה של סטלה הנדלר, שנמצאת אף היא במעצר בפרשה, ושהבוקר פורסם שאחד המועמדים המרכזיים להחליפה הוא קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית של החברה. כמו כן, לא מונה מחליף לעמיקם שורר, מנהל הפיתוח של בזק, שאף הוא עצור בפרשה. השניים עצורים, לפחות בינתיים, עד מחר.

בתוך כך, המשקיעים המוסדיים בבזק מעוניינים לכנס ישיבה דחופה של מועצת המנהלים על מנת לדון במצב, ואף הודיעו היום לחברה על כוונתם לזמן ישיבה שכזו. הם ציינו במכתב ששלחו לבזק, באמצעות חברת אנטרופי, כי הם יכולים לזמן את הישיבה, מאחר שהם מחזיקים ביותר מ-5% ממניות החברה.

תיק 4000 עוסק בהטבות שעל פי החשד ניתנו לבזק בתקופת היותו של בנימין נתניהו (גם) שר התקשורת, בתמורה לסיקור אוהד לו ולרעייתו, שרה, באתר וואלה. בין העצורים הנוספים בפרשה נמצאים המנכ"ל המושעה של משרד התקשורת, שלמה פילבר, שחתם בשבוע שעבר על הסכם עד מדינה, ויועץ התקשורת ומקורבו של ראש הממשלה, ניר חפץ. נתניהו צפוי להיחקר בפרשה, אולם עדיין לא ברור האם השבוע או בשבוע הבא, בשובו מוועידת איפא"ק בארצות הברית.

 

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים