מומחים פרצו לאפליקציה של סמסונג – וחשפו תמונות של ה-S9

המומחים חדרו לאפליקציית Unpacked 2018 שסמסונג השיקה לקראת תערוכת הסלולר העולמית בברצלונה, וגילו שהחברה תאפשר למבקרים בדוכן שלה לצפות במכשיר החדש במציאות רבודה

סמסונג

לא נותר עוד הרבה זמן עד לאירוע ה-Samsung’s Unpacked לחשיפת הדגם החדש של מכשיר הדגל של החברה, ה-Galaxy S9, שיתקיים ביום ב' הקרוב במסגרת MWC – כנס הסלולר העולמי בברצלונה. אלא שכבר עתה אפשר לדעת איך הוא נראה – תמונות שפורסמו אתמול (ד') באתר XDA-developers מאפשרות לבחון את העיצוב החיצוני שלו.

התמונות הועלו לאפליקציית Unpacked 2018, שסמסונג (Samsung) השיקה לקראת הכנס, במצב נסתר – והודלפו משם. כמה מומחים הצליחו לפרוץ לאפליקציה, וגילו שהיא מחביאה בתוכה תכונה שתאפשר למבקרי הדוכן של החברה בכנס לצפות ב-S9 במציאות רבודה באמצעות כיוון הטלפון שלהם לתג האירוע. התכונה תאפשר לצפות במכשיר בצבעים שונים ומזוויות שונות.

הדלפת התמונות באה לאחר שורה של שמועות וניחושים על המכשיר החדש, שפורסמו בימים האחרונים ברשת. לפי The Verge, ה-Galaxy S9 יהיה בגודל של 5.8 אינץ' ואחיו הבכור, ה-Plus, בגודל של 6.2 אינץ' – שניהם עם מסך AMOLED ברזולוציה של 2960×1440. המצלמות האחוריות של שני המכשירים צפויות להיות באיכות של 12 מגה-פיקסל עם ייצוב תמונה אופטי והאחוריות – של שמונה מגה-פיקסל עם פוקוס אוטומטי. ה-Plus אף צפוי לכלול מצלמה כפולה, כמו ה-Note 8, ואולי אף טכנולוגיית שחרור נעילה באמצעות זיהוי פנים, כמו ב-iPhone X. בנוסף, זיכרון ה-RAM שלו יהיה גדול יותר ויעמוד, לפי ההערכות, על 6 ג'יגה-בייט לעומת 4 ג'יגה-בייט באחיו הצעיר, וכך גם הסוללה שלו, שתגיע ל-3,500 מילי-אמפר לשעה אל מול 3,000 ב-Galaxy S9.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים