דיווחים: סמסונג תחשוף את ה-Galaxy S9 בינואר

החברה תציג פרטים ראשונים על ה-S9 וה-S9 Plus בתערוכת CES שתתקיים בתחילת ינואר בלאס וגאס ותוציא אותם לשוק באפריל הקרוב - כך לפי דיווחים ● מה המכשירים צפויים לכלול?

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

אחרי הקאמבק הראוי לציון שעשתה סמסונג (Samsung) לאחר תקלת ה-Note 7, וקבלת הפנים הטובה שזכו לה דגמי ה-Galaxy S8 וה-S8 Plus, מתכננת החברה לחשוף את הדגמים הבאים של מכשיר הדגל שלה – ה-S9 וה-S9 Plus – בתערוכת CES 2018, שתתקיים בלאס וגאס בתחילת ינואר הקרוב.

לפי דיווחים, שם הקוד הפנימי בחברה לשני המכשירים הוא Star 1 ו-Star 2, והם יהיו בעלי עיצוב דומה לקודמיהם. גודל המסך צפוי להיות 5.8 אינץ' ל-S9 ו-6.2 אינץ' ל-S9 Plus, ושניהם יהיו בעלי מסך Super AMOLED מעוגל.

עוד פורסם כי המכשירים יישאו את מעבד Snapdragon 845 של קוואלקום (Qualcomm) או Exynos 9 של סמסונג עצמה (שיהיה זמין רק באזורים מסוימים) – שניהם בעלי ביצועים דומים.

מערכת צילום כפולה ויותר זיכרון

ה-S9 וה-S9 Plus יהיו גם בעלי מערכת צילום כפולה, ודגם ה-S9 יזכה לקפיצה בזיכרון העבודה לשישה ג'יגה-בייט (לעומת ארבעה ג'יגה-בייט בדגמים הנוכחיים), כמו גם הסוללות, שיהיו גדולות יותר.

עוד לפי ההערכות, המשתמשים יוכלו להשתמש באוזניות אנלוגיות באמצעות שקע 3.5 מ"מ ולמערכת שמע סטריאופונית מבי AKG. לפי ידיעות על פטנט שהחברה רשמה, מכשירי ה-S9 יכילו גם חיישן טביעת אצבע, שימוקם על שטח קטן בקדמת המכשיר.

לאחר החשיפה הראשונה, החברה צפויה להציג פרטים נוספים על המכשירים במרץ 2018, כפי שעשתה במכשיר הקודם, והמשמעות היא שהם כנראה יהיו זמינים בשווקים חודש לאחר מכן, באפריל הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים