בזק הטמיעה מערכת לניהול תקשורת רב ערוצית עם הלקוחות

המערכת, מבית BumpYard, תאפשר לבזק להשיק ולתפעל באופן אחיד ערוצי תקשורת חדשים - באתר, באפליקציות וברשתות החברתיות ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

בזק

בזק הטמיעה לפני ימים אחדים את המערכת של BumpYard לניהול תקשורת רב ערוצית (Omnichannel). העלייה לאוויר צפויה בעוד כחודש, כאשר בהמשך עתידים להתווסף למערכת מודלים ופיצ'רים נוספים. העלות הראשונית המוערכת של הפרויקט עומדת על כמה מאות אלפי שקלים.

המערכת החדשה תאפשר לבזק לפרוס ולנהל באופן מרכזי את ערוצי התקשורת של החברה מול לקוחותיה: אימיילים, צ'טים, סרטוני וידיאו, הודעות SMS, ואתרים ורשתות חברתיות כגון פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter), יוטיוב (YouTube) ואינסטגרם (Instagram).

מ-BumpYard נמסר כי הפלטפורמה שלה תאפשר לנציגי בזק לתעד ולזהות במקום אחד את פניות הלקוחות דרך כל ערוצי ההתקשרות, להציע ללקוחות פתרונות מותאמים אישית לפי המלצות אוטומטיות שיתקבלו מהמערכת ולטפל במספר גדול פי שלושה של פניות.

איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות הפרטיים בבזק, אמר כי "כדי להמשיך לשרת את הלקוח ולספק לו ערך שיהיה רלוונטי לצרכיו, עלינו להמשיך להיות עדכניים, רעננים ובחזית הטכנולוגיה. שיתופי הפעולה שלנו עם סטארט-אפים ישראליים מאפשרים לנו לשמור על הרעננות והחדשנות, כשהלקוח הוא המרוויח העיקרי מכך".

לדברי אלי ישראלוב, מנכ"ל משותף ב-BumpYard, "באמצעות המערכת תוכל בזק לנהל את התקשורת עם לקוחותיה בצורה יעילה וטבעית יותר. במקום להמתין למענה טלפוני, יוכלו הלקוחות לקבל מענה מהיר דרך הערוץ הדיגיטלי שמועדף עליהם או שהם משתמשים בו בלאו הכי באותו הרגע". הוא ציין כי המערכת כבר יושמה בחברות טלקום, פיננסים וסחר אלקטרוני בישראל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. איתי פאר

    באמפיארד שינתה את שמה ונקראת כעת קומבוקס - פלטפורמה רב ערוצית לחברות וארגונים בישראל.

אירועים קרובים