בפעם השנייה בחודש האחרון: תקלה בגולן טלקום

משתמשים בשירותי גולן טלקום נתקלו היום (ב') בשעות הצהרים בקשיים בקבלת ובהוצאת שיחות ● התקלה נפתרה לאחר זמן קצר יחסית

גולן טלקום

תקלה אירעה היום (ב') בשעות הצהרים בשירותיה של גולן טלקום, בפעם השנייה בחודש האחרון. בעקבות התקלה חוו משתמשים בשירותי החברה קשיים בקבלת ובהוצאת שיחות, אולם שירותי האינטרנט נמשכו כסדרם. כך או כך, התקלה כבר נפתרה.

בתחילה מסרה גולן טלקום, בפוסט בדף הפייסבוק (Facebook) שלה, כי "לפני כחצי שעה התגלתה תקלה ברשת הפוגעת בקבלה והוצאת שיחות אך לא בגלישה – כך שניתן לבצע שיחות באמצעות אפליקציות מסרים מיידיים דוגמת ווטסאפ (WhatsApp)".

בהודעה נוספת, מאוחרת יותר, נמסר מהחברה כי "התקלה נפתרה לחלוטין. כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות היו תקינות, ומרבית השיחות הנכנסות גם כן. אנחנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצר".

כאמור, מדובר בתקלה שנייה בחודש האחרון בשירותיה של גולן טלקום. גם בתקלה הקודמת, שאירעה ב-25 בספטמבר, היו קשיים בקבלת ובהוצאת שיחות, אולם הגלישה הסלולרית פעלה כרגיל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים