וואן פלוס תשיק את המכשיר הבא שלה בקיץ הקרוב

ה-OnePlus 5 יבוסס על מעבד Snapdragon 835, עם מסך 2K, זיכרון עבודה של 6 ג'יגה-בייט ושלוש מצלמות - שתיים מאחורה ואחת מקדימה ● החברה בחרה לדלג על 4 עקב היותו מספר חסר מזל בסין

OnePlus 3. הדור הבא - בקיץ. צילום: סנטרי וינאמאקי, ויקיפדיה

וואן פלוס (OnePlus), יצרנית הטלפונים הסינית הנחשבת, אישרה שהטלפון הבא שלה יגיע בקיץ הקרוב. המכשיר החדש, על אף שהוא ממשיך דרכו של OnePlus 3, ייקרא OnePlus 5. החברה החליטה לדלג על 4, שנחשב בסין מספר חסר מזל.

אמנם, וואן פלוס לא סיפקה את הפירוט המלא של המכשיר, אבל בינתיים כבר התחילו להופיע ברחבי הרשת טיזרים ראשונים לקראתו, וכן חלק מהפרטים, שהופיעו באתרי מכירות.

שלא במפתיע, יהיה המכשיר החדש מבוסס על Snapdragon 835, מעבד הדגל הנוכחי של קוואלקום (Qualcomm). הוא אמור להציע מסך בגודל 5.5 אינץ' ברזולוציית 2,560 על 1,440 פיקסל, או 2K בלשון אחרת, ולהציע זיכרון עבודה בנפח של 6 ג'יגה-בייט.

וואן פלוס מיישרת כאן קו עם מכשירים מובילי שוק אחרים והיא תצייד את המכשיר החדש בשתי מצלמות אחוריות עם חיישנים בגודל של 12 מגה-פיקסל כל אחת. מקדימה המצלמה תהיה בגודל של 8 מגה-פיקסל. גם מקומו של חיישן טביעות האצבע לא נפקד, ובמכשיר הזה הוא יהיה בצד הקדמי.

המחיר של ה-OnePlus 5 צפוי להיות 449 דולר, והוא זהה כמעט לחלוטין למחיר בו נמכרו המכשירים האחרונים שלה כשהם הושקו בפועל. ייתכן שהמכירות המוקדמות של המכשיר יתחילו כבר בחודש הבא.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים