בפעם השלישית בשנה וחצי האחרונה: סמנכ"ל השיווק של פרטנר עוזב

יגאל ברקת עוזב אחרי פחות משנה "עקב רצונו לסיים את התפקיד", לפי הודעת החברה ● קדמו לו נעמה גת וצביקה שיינפלד, שכיהנו תקופות קצרות עוד יותר

יגאל ברקת, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הבורסה. צילום ארכיון: סיון פרג'

מה קורה בפרטנר? סמנכ"ל השיווק השלישי של החברה בשנה וחצי האחרונה עוזב. הפעם זהו יגאל ברקת, שעל פי פרטנר "הביע את רצונו לסיים את תפקידו בחברה".

ברקת נכנס לתפקידו בפברואר האחרון, לאחר שקודמתו בתפקיד, נעמה גת, עזבה גם היא בפתאומיות, ארבעה חודשים בלבד לאחר שמונתה. לפניה כיהן צביקה שיינפלד למשך אותו פרק זמן. קדם לשיינפלד יעקב קדמי, שכיהן כסמנכ"ל השיווק של פרטנר במשך כשנתיים וחצי, ולפניו – ארז פז, גם הוא פחות משלוש שנים. בסך הכול כיהנו בחברה חמישה סמנכ"לי שיווק ב-7.5 השנים האחרונות.

בימים אלה נמצאת החברה בחפיפת מנכ"לים בין חיים רומנו, המנכ"ל הנוכחי, לאיציק בנבנישתי, שמחליף אותו. ייתכן כי הדבר משפיע על מינויים בהנהלה בחודשים האחרונים, אבל אין ספק שזה לא מסביר את החילופים התכופים בתפקיד סמנכ"ל השיווק בשנים האחרונות.

כך או כך, על פי החברה, "עד שיימצא מחליף ותועבר חפיפה מסודרת, ימשיך ברקת לכהן בתפקידו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים