Glide גייסה 20 מיליון דולר – להמשך תפעול האפליקציה ולתחום המחשוב הלביש
החברה פיתחה אפליקציה המאפשרת שליחת הודעות וידיאו בזמן אמת ועתידה להשתלב בתחום המחשוב הלביש, בכלל זה השעונים החכמים
Glide, העוסקת בהודעות וידיאו בזמן אמת, השלימה סבב גיוס הון שני של 20 מיליון דולר. החברה תשקיע את הכסף בפרויקטים שונים בעולם הווידיאו, כולל בכאלה שקשורים למחשוב לביש.
הובילה את הסבב קרן ההשקעות Marker LLC, שפועלת בניו-יורק ובהרצליה, והשתתפו בה Two Sigma Ventures ,Menlo Ventures ומשקיעים קודמים בחברה.
ההשקעה תשמש להמשך פיתוח האפליקציה של Glide, שמשרתת יותר מ-10 מיליון משתמשי אנדרואיד (Android) ו-iOS. בנוסף, תשקיע החברה בפרוטוקול הקנייני שלה לשידור וידיאו, תוך התמקדות בבניית חוויית שימוש למגוון סביבות מחשוב לביש בכלל, ושעונים חכמים בפרט, ביניהם Android Wear ו-Apple Watch.
החברה מרחיבה את פעילותה ופותחת משרדים חדשים בעמק הסיליקון בקליפורניה ובניו-יורק. כחלק מההתרחבות עבר באחרונה ארי רויזמן, מנכ"ל ומייסד משותף של Glide, לפאלו אלטו, שם הוא מקים בימים אלה קבוצה שתתמקד בצד האסטרטגי ובפיתוח העסקי של החברה.
על פי רויזמן, "השילוב בין הניסיון של Marker בבנייה וקידום חברות בתחום הווידיאו והמדיה עם החזון הטכנולוגי של Two Sigma מציב אותנו בעמדה מצוינת למימוש ההבטחה הטכנולוגית הייחודית שלנו: תקשורת הודעות וידיאו בכל רגע ומכל סביבה – אפילו מהשעון שעל שורש כף היד".
כמו כן, אוהד פינקלשטיין, שותף בקרן Marker, הצטרף למועצת המנהלים של Glide. לדבריו, "מרגע ההיכרות הראשון שלנו עם Glide התרשמנו מהיכולת הטכנולוגית שלה ל-'שידור וקליטה' של וידיאו מהיר בזמן תגובה מיידי. קצב צמיחת המשתמשים וההישגים הטכנולוגיים של החברה מלהיבים ויש לה פוטנציאל להוביל את הדור הבא בתקשורת א-סינכרונית".
עד כה גייסה החברה 28.5 מיליון דולר. לבד ממספר המשתמשים הגבוה שהשיגה מאז השקתה, נשלחות על ידי שולח מסרים ממוצע באפליקציית Glide בכל יום 15 הודעות, רובן המוחלט – וידיאו, והזמן החודשי הכולל של הודעות וידיאו שנשלחות בה עומד על מיליוני שניות. מאז תחילת השנה הכפילה החברה את כמות העובדים שלה, ובכלל זה 50 משרות הי-טק חדשות בירושלים.
תגובות
(0)