לא עוד נוקיה: תכירו את Microsoft Lumia

בדף הפייסבוק של נוקיה בצרפת צוין כי בימים הקרובים יוסר שמה של החברה ליד המותג הפופולרי שלה, ובמקומו יופיע שמה של הענקית מרדמונד

נוקיה

חודשים ספורים לאחר שהשלימה את הרכישה של נוקיה (Nokia) נערכים במיקרוסופט (Microsoft) להסיר את שמה של היצרנית הפינית מהטלפונים החכמים מדגמי Lumia – כך עולה מדיווחים שפורסמו ברשת. הדיווחים נסמכים על כך שבדף הפייסבוק (Facebook) של נוקיה בצרפת צוין כי "בימים הקרובים יוחלף שמו של הדף ל-Microsoft Lumia". לא ניתן היה לקבל תגובה ממיקרוסופט.

לפני מספר שבועות הודלף מסמך פנימי של מיקרוסופט בו נכתב כי הענקית מרדמונד מתכוונת "להרוג" את המותגים נוקיה וחלונות פון (Windows Phone), ולפרסם את מכשירי ה-Lumia בעונת הקניות של חגי סוף השנה, שתחל בקרוב, ללא שמה של החברה הפינית.

יצוין כי במסגרת העסקה לרכישת פעילות המכשירים הניידים של נוקיה, תמורת 7.2 מיליארד דולר, לא רכשה מיקרוסופט את שם המותג נוקיה עצמו, אלא רק רישיון לשימוש בו. החברה הפינית ממשיכה במקביל לפעול תחת השם נוקיה ולהציע ציוד רשת שנושא את השם הזה. מיקרוסופט ציינה בעבר כי בכוונתה להשתמש בשם נוקיה עבור מכשירים המיועדים לקצה התחתון של השוק במשך 10 שנים, בעוד שעבור טלפונים חכמים היא תשתמש בו רק לפרק זמן "מוגבל".

מנכ"ל מיקרוסופט, סטיה נדלה, כבר החל לצמצם את היקף הפעילות של ייצור הטלפונים. 12,500 מ-18 אלף המשרות שהוא הודיע על קיצוצן ביולי הן בחטיבה שנרכשה מנוקיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים