סנאפצ'ט תתחיל לפרסם מודעות

הפרסומות יוצגו למשתמשים באפליקציה פעם אחת בלבד והם יוכלו להפסיק אותן באמצע ● הפרסומת הראשונה שהועלתה - לסרט אימה חדש

עדכונים חדשים. סנאפצ'ט

אפליקציית שיתוף התמונות והשיחות הקצרות סנאפצ'ט (Snapchat) תחל בקרוב להראות למשתמשים מודעות. עם זאת, לפי אנשי החברה, המודעות לא אמורות להופיע בתזרימי השיחות והתמונות הפרטיים שלהם ולא להיות מותאמות בהתאם לפרטיהם האישיים, אלא מדובר במודעות כלליות לחלוטין.

הפרסומות יופיעו תחת העדכונים האחרונים של האפליקציה, כל אחת מהן למשך 24 שעות לפני שתוחלף באחרת. בנוסף, אם המשתמש יקליק על המודעה, היא תימחק ברגע שהוא ייצא מהאפליקציה, כך שהוא לא יצטרך לצפות בה שוב. הן יוצגו אמנם עד סופן כברירת מחדל, אולם המשתמש יוכל לעזוב אותן באמצע אם ירצה בכך.

הפרסומת הראשונה שהועלתה לשירות היא לסרט האימה Ouija של אולפני יוניברסל, שעדיין לא הגיע לקולנוע.

החברה הסבירה מהו המניע ה-"ייחודי" לשילוב המודעות: "באופן מובן רבים שואלים אותנו למה אנחנו מתחילים לשלב מודעות בשירות שלנו. התשובה ככל הנראה לא תפתיע אף אחד – אנחנו צריכים להרוויח כסף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים