צפו: כך מובילים את מכשירי ה-iPhone החדשים

עובד ששותף בצוות שמעביר 195 אלף מכשירים ממפעלי הייצור בסין לארצות הברית העלה תמונות לרשת, וסיפר על המאמץ שעשה "כדי להביא את המכשירים מהר יותר"

מכשירי ה-iPhone החדשים - או-טו-טו אצל הלקוחות. צילום: צ'יינה דיילי

נתון השיא של ארבעה מיליון מכשירי iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus, שנמכרו בהזמנה המוקדמת, אומר עבודה רבה לסבלים, לאורזים ולכל בעלי המקצוע שמאחורי הקלעים בחברות ההובלה. אלה משקיעים מאמץ גדול בשינוע המכשירים ממפעלי הייצור בסין לארצות הברית ולמדינות הנוספות.

צפו בתמונות ששלח אחד מהעובדים בחברת שילוח, שצילם משלוח של 195 אלף מהמכשירים החדשים, שהוטסו מסין לאלסקה במטוס בואינג 747, ומשם יועברו לשיקגו. הוא כתב:

"כן, כן, זה מה שאני עושה. אני מטיס דברים. לכבוד הוא לי להיות חלק קטן בשרשרת האספקה של אפל. עכשיו הנחתתי באנקורג' (מטוס – נ"א) 747 מלא במכשירי iPhone 6. צוות אחר ייקח את המטוס לשיקגו… עשיתי מאמץ לחצות את האוקיינוס השקט רק כדי להביא אותם מהר יותר. על לא דבר…".

 

העובד והמכשירים בתא המטען של ה-747. צילום: goforblacksky

העובד והמכשירים בתא המטען של ה-747. צילום: goforblacksky

אמנם, בתמונות נראים המכשירים עטופים וקשורים ולא רואים את קופסאות ה-iPhone, אבל אפשר להאמין לבחור, שטוען כי משקל המטען הזה עומד על 115 אלף ק"ג (יותר מ-1,500 אנשים במשקל ממוצע של 75 ק"ג).

לקוחות שהזמינו את המכשיר באמצעות מפעילות הסלולר, כמו וריזון (Verizon), כבר החלו לקבל הודעות על חבילות דואר. אלה שהתמזל מזלם והצליחו להזמין את המכשיר באפל (Apple) עם תאריך האספקה 19 בחודש (יום ו') כבר יכולים לראות את הסטאטוס של המכשיר שהזמינו כ-"בהכנה למשלוח".

מכשירי ה-iPhone 6 וה-iPhone 6 Plus בדרך לארצות הברית. צילום: goforblacksky

מכשירי ה-iPhone 6 וה-iPhone 6 Plus בדרך לארצות הברית. צילום: goforblacksky

לקראת יום ו' כבר נראה את התורים מחוץ לחנויות של אפל, שכן זהו המועד בו יחלו להימכר בהן המכשירים. מעניין כמה מתוך אלה שיעמדו בתורים (יש כבר כאלה שתפסו מקומות) ישיגו את המכשיר וכמה ישובו בידיים ריקות, אחרי שהמתינו בתור ימים ולילות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים