NotEify: לשדרג את אפליקציית אנשי הקשר

פיתרון ה-Contacts שמגיע עם טלפון האנדרואיד בדרך כלל לא מספק את העבודה ● האפליקציה שנסקרת היום מנסה לסדר את הבעיה הזו

כמה פעמים רציתם תוך כדי שיחה עם מישהו חדש, שמספר הטלפון שלו אינו שמור במכשיר שלכם להוסיף אותו באופן מיידי לרשימה? ומה אם אותם מקרים בהם רציתם לרשום איזו שהיא הערה תוך כדי שיחה שקשורה לעניין כדי שניתן יהיה להתייחס אליה אחר כך? במקרים כאלה למדתם, בדיוק כמוני, עד כמה אפליקציית אנשי הקשר של אנדרואיד (Android), זו המותקנת בטלפון שלכם כברירת מחדל, לא ממש גמישה מספיק ולא ממש פתוחה מספיק בכדי לספק לכם פתרונות שנראים לכם חשובים.

NotEify של הישראלי מתן דהן, היא אפליקציית אנשי קשר שמוסיפה יכולות חדשות שאין למצוא באפליקציות דומות ומאפשרת לבצע פעולות בקלות גם תוך כדי שיחה עם אנשי הקשר השונים, החל מהוספה מיידית לרשימה, ועד הצגת פתקים תוך כדי שיחה, פתקים שמכילים מידע שחשוב לכם לזכור עבור אותו איש קשר מסוים עמו מנהלים את השיחה.

לאחר הפעלת האפליקציה לראשונה היא סורקת את אפליקציית אנשי הקשר המוגדרת במכשיר ומעתיקה אליה את כל הרשימה המלאה, כולל כל הפרטים השמורים בה. לאחר מכן, בעת ההרצה, היא מאפשרת להציג את רשימת אנשי הקשר בדיוק באותה צורה של רשימה, עם אפשרויות חיפוש, אך גם מאפשרת להציג אותה בצורה של אריחים, כשלושה אנשי קשר בשורה, כדי להקל על החיפוש של איש קשר מסוים מבלי להשתמש באופציית החיפוש הקיימת כברירת מחדל באפליקציה. כמו כן ניתן מהמסך הראשי להוסיף איש קשר חדש, בדיוק כמו שאפשר להוסיף איש קשר שיחה תוך כדי שיחה עם מישהו שזו הפעם הראשונה בה אתם מנהלים איתו שיחה, ומספרו אינו שמור ברשימה.

מסך הוספת איש הקשר זהה במהותו לזה של הוספת איש קשר ביישום ברירת המחדל, אבל הוא יותר נגיש ויותר קל להבנה, וכן מקל על הוספת פרטים שקשורים לכתובת. בנוסף הוא מציע פתרון חדש שכאמור לא קיים באפליקציית ברירת המחדל: הוספת פתק בו ניתן לכתוב מה שרוצים.

בעת כתיבת הפתק ניתן לקבוע מה יהיה צבע הרקע שלו, ומה יהיה צבע הגופן. לאחר מכן, בחלון ההגדרות של האפליקציה, ניתן לקבוע, תחת רשימת האפשרויות בתוך האפליקציה, האם להציג את הפתקים בסמוך לאנשי הקשר באופן קבוע.

כמו כן, באותו מסך הגדרות, תחת הכותרת אפשרויות בתוך שיחה, אפשר לבחור כמה דברים שכאמור עוזרים להגדיר את האפליקציה הזו כתחליף מוצלח לאנשי הקשר. הראשונה היא, כמוזכר לעיל, להציג את הפתקים של האנשים תוך כדי שיחה. את הפתקים הללו אפשר לגרור על המסך לכל מקום שרוצים, לפי הצורך, וגם לערוך אותם תוך כדי שיחה. אם רוצים אפשר גם לבחור שהם יישמרו באופן אוטומטי בסיום השיחה כדי שבמקרה של הוספת תוכן חדש הוא לא יימחק בטעות אם לא תבצעו שמירה ידנית.

אפשרות אחרת קובעת שתוך כדי שיחה עם מספר שלא שמור ברשימת אנשי הקשר תופיע על המסך אפשרות להוסיף אותו באופן מיידי, עם כל הפרטים שרוצים, תוך כדי השיחה עצמה, מבלי לנתק אותה. כמו כן אפשר לבחור להציג מחדש את רשימת אנשי הקשר בסיום כל שיחה.

עוד אפשרות נחמדה שמציעה האפליקציה היא יצירת קבוצות. היא נגישה על ידי לחיצה על כפתור ההגדרות של המכשיר עצמו. כברירת מחדל מציעה האפליקציה ארבע קבוצות שונות: משפחה, לימודים, חברים ועבודה. לחיצה על כפתור הפלוס של כל אייקון כזה מאפשרת להוסיף אליה אנשי קשר שונים. לחיצה על אייקון הפלוס בפס התפריט מאפשרת ליצור קבוצה חדשה או להגדיר קבוצה קיימת (על ידי כתיבת שמה). אז אפשר לבחור לה תמונה כלשהי במקום ציור ברירת המחדל, וכן לכתוב פתק שמתייחס אליה באופן כללי.

בשורה התחתונה מספקת כאמור NotEfiy פתרון מוצלח למי שמחפש להוציא יותר מאפליקציית אנשי הקשר עמה מגיעה אנדרואיד, והיא מוסיפה יכולות שימושיות ביותר, במיוחד עבור אלא מביניכם שהוספת פרטים באופן חופשי עבור אנשי הקשר השונים שלהם מוגדרת כחיונית.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Adi

    יכולות אלו קיימות כבר שנים במכשירי בלקברי

אירועים קרובים