Playboard: עוזרת לכם למצוא את האפליקציה הלוהטת הבאה

אם גם אתם מוצאים את עצמכם משתעממים מהר מהאפליקציות שלכם ומחפשים כל הזמן אחרי משהו חדש שילהיב אתכם - האפליקציה שנסקרת היום היא בדיוק בשבילכם ● אבל יש לה עוד תכונות שוות ששווה להכיר

אני בטוח שאני לא היחיד שנמצא במרדף אחרי אפליקציות חדשות. אולי לא כולם עושים את זה באופן כמעט יום יומי כמוני, כי העבודה מחייבת, אבל הכמות האדירה של האפליקציות שמגיעה לשוק על בסיס כמעט יומי, כשחלקן הגדול מוצע בחינם, גורם ללא למעט משתמשים לחפש משהו חדש. אם מוסיפים לכך את המוטיב הידוע של ההשתעממות המהירה ממשחקים חדשים, בערך יומיים אחרי שהם מאוד מלהיבים אותנו, עם תוספת של לא מעט משתמשים שרוצים להיות Early Adaptors כדי לומר שתי דקות אחר כך 'אה, זה כבר ישן', וכיוצא בכך, אפשר להבין למה לא מעט בעלי מכשירים נמצאים בכל הזמן במסע חיפוש.

אבל איך לחפש? אפשר להסתמך על אתרי אינטרנט, אפשר להסתמך על ההצעות שהחברות עצמן מציעות, במקרה שלי מדובר בגוגל (Google), תחת לשונית האפליקציות החדשות וגם האפליקציות המומלצות לך, ואפשר להסתמך גם על אפליקציות אחרות שזו בדיוק המטרה שלהן: להציע לכם אפליקציות אחרות, חדשות יותר או פחות.

למעשה, Playboard, עושה חסד לאותם משתמשים שבאמת באמת רוצים לדעת מה חדש בשוק, ולא משנה מה. למה חסד? כי בחנות האפליקציות הסיכוי למצוא לבד גוזל בן יומו אמיתי, בלי כל עזרה מכוונת הוא נמוך למדי. גוגל עצמה לא נותנת ביטוי לאפליקציות שלא צברו כמה מאות/אלפים של הורדות.

לעומת זאת, אחת המטרות המרכזיות ב-Playboard היא לעזור למשתמשים למצוא את האפליקציות הטריות הללו, שבדיוק הגיעו לשוק, בלי לבצע כל מיון לפני זה.

האפליקציות החדשות מוצעות בערוץ מיוחד, ולצד אותו ערוץ יש אחד נוסף שמוקדש למשחקים חדשים (באופן לא מפתיע, הרבה מאוד משחקי 2048 עולים עכשיו לרשת). למעשה, כל האפליקציות שמוצעות באמצעות Playboard מסודרות בערוץ זה או אחר, ואלה לא חייבים להיות ערוצים של אפליקציות חדשות. כך, לדוגמה, במסך הראשי של האפליקציה במכשיר שלי הופיע מייד ערוץ 'האפליקציות הלוהטות של ישראל'.

למעשה, כברירת מחדל, מופיעים במסך הראשי שישה ערוצים: המשחקים והיישומים הלוהטים, היישומים המובילים בישראל, אפליקציות שחייבים, משחקים ויישומים חדשים. אבל זו רק נקודת הפתיחה. לחיצה על הכפתור 'הוספת ערוץ' מאפשרת להוסיף עשרות אם לא מאות של ערוצי מעקב חדשים, כולל מגוון רחב מאוד של ערוצי אפליקציות חדשות כגון 'אפליקציות לשימוש יום יומי', 'משחקים עבור מכשירי קצה נמוך', 'אפליקציות מתקדמות שמיועדות לקיט קט' ועוד ועוד. יש כמובן גם הרבה מאוד ערוצים ישראלים, ואין סיבה שלא תמצאו את מה שבדיוק מתאים לכם.

מהיכן הערוצים הללו מגיעים? חלקם, ומדובר בחלק לא קטן, הם ערוצים שנבנו על ידי משתמשים. למעשה, בחלק התחתון של המסך הראשי תוכלו למצוא כפתור שיאפשר לכם לבנות ערוצים לבד, ולאחר מכן להפיץ אותם.

לחיצה על הכפתור מובילה אל מסך בניית הערוץ החדש בו תצטרכו לקבוע שם, לספק תיאור ואם תרצו, גם לקבוע את המדינה אליה אתם מייעדים את הערוץ. לאחר מכן תוכלו לקבוע אלו אפליקציות ייכללו בערוץ, ותוכלו לבחור אפליקציות שמותקנות אצלכם במכשיר וגם כאלו שנמצאות בחנות של גוגל. לכל אפליקציה תוכלו לספק סקירה קצרה, וכן תוכלו לקבוע באופן ידני את הסדר בהן האפליקציות יופיעו בערוץ. אחרי השמירה גם תוכלו להפיץ אותה לכל דכפין, באמצעות Playboard עצמה, אבל גם דרך תוכניות השיתוף השונות שמותקנות במכשיר שלכם.

כך שהשורה התחתונה היא ש-Playboard הוא לא רק כלי לחיפוש אפליקציות, אלא בידיים נכונות, יכול בפירוש להיות כלי הפצה מוצלח מאוד, בעיקר עבור אלו שיודעים להשתמש גם בכלים חברתיים אחרים.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים