Mooniz: ההתמכרות החדשה שלכם?

למרות שנפל ברשת של אין ספור משחקים שהשחיתו לו את כל הזמן הפנוי, צבי קצבורג הצליח למצוא עוד אחד שיגרום לו לשכוח את כל מה שתכנן לעשות בהמשך השבוע

איך אתם מבלים את הזמן הפנוי שלכם? אני יכול לנחש שלפחות חלקו מוקדש למשחקים בטלפונים, וכן, אני יודע שאני לא גאון גדול כשאני מבצע את ההערכה הזו: הרי כבר כתבתי כאן לא אחת על תופעת Candy Crash Saga, וגם על משחקים תואמים. וחוץ מזה, מספיק להיבט על חבורה דוממת של בני נוער שיושבים אחד ליד השני כדי להבין שעם על כל אפליקציות השיחה והתמונות, גם למשחקים שיש חלק גדול בהשחתת הזמן הפנוי.

אם אתם מאלה שלא נותנים לעצמם להתקין אפליקציות משחקיות בטלפון שלהם, אז ביי. תעצרו כאן, ותחזרו מחר. הפינה היום מוקדשת למשחק חדש שאולי לא מספק את הבסיס להתמכרות כמו המשחק עם הממתקים, אבל גם הוא לא קוטל קנים בכל מה שקשור להתמכרותיות.

אם כבר עברתם והגעתם לכאן, אז תכירו את מוניז (Mooniz) שנבדק במכשיר ה-Nexus II האישי שלי בגרסת ה-Free שלו, וגם כך גרם לי לאבד כבר בפעם הראשונה שהרצתי אותו כחצי שעה מחיי בלי ששמתי לב יותר מדי.

למה חשוב להדגיש שמדובר בגרסה החופשית של אפליקציית המשחק הזו? כי הוא נוחת כעת בגרסה אנדרואידית אחרי שהצליח לא רע בכלל בגרסת ה-iOS, רק שבחנות של אפל הוא במצב מכירה בלבד תמורת 7.90 שקלים, ואילו בגרסת האנדרואיד (Android) הוא מוצע בחינם או בגרסה מלאה תמורת 7 שקלים (כמובן שהמחירים מתייחסים ליום הכתיבה).

בגרסה החינמית, מעבר לאין ספור המודעות שמופיעות וצצות על המסך, זמין למשחק מצב אחד בלבד, והוא ה-Rush: 90 שניות של פעילות בהן צריך להעיף מהמסך כמה שיותר מוניז במטרה להשיג כמה שיותר נקודות. המצב הקלאסי, שהוא כנראה מוטה משימות, זמין רק בגרסה המלאה.

וה-90 שניות הללו עמוסות בפעילות. מוניז הוא בדיוק מסוג המשחקים שרובנו אוהבים כדי לבלות איתו זמן קצר: קל מאוד ללמוד כיצד לשחק אותו, קשה מאוד להתמחות בו ולהגיע לתוצאות גבוהות באמת.

בבסיס כל מה שצריך לעשות בכדי להעיף את המוניז מהמסך הוא ללחוץ על יצורון שהוא חלק מקבוצה של 3 מוניז צמודים באותו צבע לפחות (הצבעים משתנים ממשחק למשחק באופן אקראי). ככל שהקבוצה של המוניז גדולה יותר, כך הניקוד שמקבלים עבורה גדול יותר. לוחצים בטעות על קבוצה שכוללת רק 2 מוניז או על מוני אחד בודד? הם הופכים לגולגולות שניתן לרפא רק כשמופיע על המסך תיק ריפוי מיוחד. בסוף כל שלב גם מקבלים מטבעות שמשמשות לרכישת שדרוגים.

זהו, גמרתי לספר לכם מה עושים במשחק באופן כללי. ככה פשוט. מה שלא פשוט הוא, כאמור, לצבור נקודות באופן מסיבי שגם עוזרות להגיע למסכי בונוס שונים במהלך המשחק. לדוגמה, אם תוך כדי משחק אוספים 100 כוכבים, עוברים למסך בונוס מיוחד בו יש כמה שניות ללחוץ על כמה שיותר מוניז כדי לקבל נקודות ואז צריך להפעיל כמה שיותר אצבעות ביחד במהירות על, ולאחר מכן חוזרים למשחק הראשי.

כמו כן מופיעים בדי פעם מכפלות שונות, שכמובן, אם הן נכללות בקבוצה של המוניז שלוחצים עליה באותו רגע, התוצאה מוכפלת. שדרוג מסוים שניתן לקנות מגדיל את המכפלות, שדרוג אחד מייצר כל מיני פצצות שמנקות את השטח, ואחר מייצר קבוצה גדולה של מוניז מאותו צבע כך שקל מאוד לצבור ניקוד גדול באופן מהיר.

צריך זריזות ידיים כדי לשחק במוניז, אבל גם זריזות מחשבה ואפילו קצת אסטרטגיה. לא תמיד כדאי למחוק קבוצה מסוימת באופן מיידי. לפעמים כדאי להשתהות. בכל מקרה, מוניז הוא בדיוק המשחק אליו התכוונו אלו שהגדירו את המושג Casual Gaming, והוא נראה טוב, נשמע טוב, משחק טוב והדמויות שבו גם ייגרמו לכם מדי פעם לחייך. בקיצור, אחלה משחק אם עוד לא הבנתם.

להורדה מ-App Store לחצו כאן

להורדה מ-Google Play לחצו כאן, בקצה הדף יש גם הפנייה לגרסה המלאה, כמו גם מתוך האפליקציה עצמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים