Muzei: האפליקציה שתביא לכם את המוזיאון למכשיר

מתעצלים ללכת למוזיאון אבל בכל זאת אוהבים אומנות? Muzei תביא אותו ישר לסמארטפון או לטאבלט שלכם ● היא מאפשרת לכם לבחור מה יופיע ברקע במסך הבית - בין אם ציור מפורסם או תמונה ששמורה באלבום שבמכשיר

מתי ביקרתם בפעם האחרונה במוזיאון? אם לא יצא לכם בזמן האחרון ובכל זאת אתם אוהבים להסתכל בציורים או צילומים, וגם אם יצא, כדאי לכם לנסות את Muzei. מדובר באפליקציה פשוטה שכמו ששמה רומז, מביאה את המוזיאון אליכם הביתה, או יותר נכון ישירות אל הטלפון החכם או הטאבלט שלכם.

Muzei, אפליקציית קוד פתוח שמיועדת למכשירי אנדרואיד (Android) בגרסה 4.2 ומעלה, מציגה בכל יום תמונה מפורסמת חדשה ברקע של המכשיר שלכם, ככל טפט אחר שניתן להתקין במכשיר. אולם, בניגוד לטפטים אחרים, היא מספקת כמה כלים פשוטים מסביב, שהחשוב שבהם הוא יכולת לשלוט בעמעום ובבהירות של התמונה המוצגת ברקע, כך שהיא לא "תגנוב את ההצגה" ממה שחשוב באמת – האייקונים, שמהווים קיצורי הדרך לאפליקציות השונות שמותקנות במכשיר.

לחיצה כפולה על תמונת הרקע מאפשר לראות את התמונה במלוא הדרה, כשהיא מקבלת את המיקוד המלא הראוי לה. לחיצה על האייקון של Muzei מאפשרת לראות אותה נקייה לחלוטין, בלי הפרעה של האייקונים האחרים. שם גם מוצגים כותרת התמונה, שם הצייר והשנה בה היא צוירה.

תפריט שמוצג בצד הימני התחתון של התמונה מאפשר גישה לשתי אפשרויות: אחת היא שיתוף התמונה המוצגת באמצעות האפליקציות המתאימות שמותקנות במכשיר. האפשרות השנייה היא תפריט אפשרויות קצר, בו ניתן לקבוע את בהירות ועמעום התמונה באופן ידני, וכן לבחור האם להשתמש בתמונות מפורסמות או בצילומים ששמורים בזיכרון הפנימי של המכשיר.

אם בוחרים באופציה השנייה, אפשר ללחוץ על אייקון גלגל השיניים מתחת כדי לבחור האם התמונות ייבחרו באופן אקראי מהאלבום שבמכשיר (או באמצעי האחסון ברשת שהוא מחובר אליו), או באופן ידני. ניתן גם לבחור מתי תתחלף התמונה המוצגת – החל מבכלל לא, דרך כל שעה או שלוש שעות ועד לפעם בשלושה ימים.

היתרונות של Muzei, מעבר לפן האומנותי, באים לידי ביטוי בכך שהיא לא צורכת הרבה כוח באופן יחסי, בזכות יכולת עמעום התמונות והבהירות הנמוכה שלהן, ושהשליטה בה נתונה בידי המשתמש. הוא יכול לבחור באופן מפורט את התמונות שיוצגו ברקע של המכשיר שלו.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים