365Scores: להתעדכן ישר כשזה קורה

אם אתם אוהדי ספורט, אתם יודעים איך זה להיתקע בעבודה או בחתונה, כשאי אפשר לראות את המשחק של הקבוצה שלכם ● בטוח גם ישבתם במגרש ורציתם לדעת מה קורה באיצטדיון אחר או בליגה אחרת ● אפליקציות שמראות תוצאות יש הרבה, אבל זו שהמדור שלנו מסקר היום היא לבטח אחת הטובות שבהן

פעם, בשבתות, שירים ושערים הייתה מדורת השבט. בימים בהם התקצירים בטלוויזיה לא היו יותר מאשר רק תקצירים, משחקים בשידור חי היו סוג של נס, והמרחק שלנו מאירופה ומארצות הברית היה יותר מאשר רק מים ושמיים, זו הייתה התוכנית היחידה בה יכולנו לדעת פחות או יותר מה מתרחש במגרשי הכדורגל.

אבל כיום אנחנו בעידן אחר לחלוטין. השידורים החיים מציפים את ערוצי הטלוויזיה, וכמעט כל ענף ספורט ביזארי זוכה, מתישהו, לשידור חי. למעשה, בשבתות אין כמעט סיבה לקחת רדיו ולהאזין, כי אילוצי הטוטו והשידורים החיים גורמים לכך שהמשחקים לא נערכים במקביל. מוטיב המתח ירד, וכל מה שנותר הוא להאזין לברברת הבלתי נסבלת של שרון פרי וז'וז'ו אבוטבול ולתיאורי המשחק הבלתי מובנים בעליל של בני פייסיק.

לא שאנחנו חובבי ספורט קטנים יותר מאשר בעבר. אולי להיפך. כיום חובב ספורט אמיתי רוצה לדעת הרבה יותר מאשר בעבר הלא רחוק: מה קורה במשחק ה-NBA של יוסטון רוקטס, לדוגמה, או במשחק ה-NFL הראשון של שבוע הויילד-קארד, ואיך אפשר בלי כדורגל וכדורסל אירופאיים, טניס ואפילו הוקי קרח. ככל שמודעים יותר לעולם הספורט הרחב, כך רוצים לדעת יותר, והנה סיפקנו את הסיבה לכל אותם אתרים המספקים תוצאות ספורט באופן ישיר וסטטיסטיקות, כשהממשיכים הישירים שלהם הן האפליקציות לטלפון החכם או לטאבלט.

אחת החביבות עלי בתחום הזה, ולדעתי האישית גם אחת הטובות ביותר, היא 365Scores. מדובר באפליקציה ישראלית שהתחילה בתור אתר אינטרנט שמספק תוצאות שזכה להצלחה רבה ולהטמעה באתרים גדולים בתחום הישיר של הספורט ומעבר, וגם כיום היא מספקת יותר מאשר רק תוצאות.

כמות מדהימה של מידע
למעשה, כבר בעמוד הראשי של האפליקציה אפשר להבין למה הכוונה. תחת לשונית הקבוצות שלי מוצגות יותר מאשר התוצאות האחרונות של הקבוצות המועדפות על המשתמש, ולכך נגיע עוד מעט. ניתן לראות גם חדשות שקשורות אליהן, או באופן כללי אם לא מגדירים משהו מסוים, קישורים לסרטונים מומלצים בתחום הספורט שממוקמים ביו טיוב (You Tube) ואפילו קישורים לציוצים בתחום שמפורסמים בטוויטר (Twitter). בכך רוצה האפליקציה להשיג מטרה מסוימת שאפשר לכנותה כ-One Stop Shop לחובבי הספורט: בקרו בכאן, היא רומזת למשתמשים, בין אם אתם רוצים לראות כמה כמה, ובין אם אתם רוצים לדעת את כל מה החדשות הקשורות לקבוצה האהובה שלכם.

כמובן שהעניין העיקרי הוא התוצאות: אתם יכולים לעקוב רק אחרי הקבוצות שמעניינות אתכם ובכל התחומים, או לבחור במעקב אחר משחקים שמתנהלים באותו זמן בו אתם נמצאים באפליקציה, כלומר בשידור חי, ובחירת תחום ספורט מסוים באמצעות פס אייקונים שנמצא בחלק העליון של מסך התוצאות ומאפשר לבחון תוצאות של ענף מתאים.

אפשר לבחור כל משחק בלחיצה כדי להיכנס עליו ולקבל מידע שוטף שכולל, לדוגמה במשחק כדורגל, שמות מבקיעים, מבשלים, שחקנים שקיבלו כרטיס צהוב או אדום, חילופים, ואפילו הרכבים. זה נכון לליגה הישראלית, לליגה הבולגרית ואפילו לליגה האיראנית. כמות המידע אותה מספקת האפליקציה פשוט מדהימה, שלא לומר אפילו מוגזמת בהיבט החיובי של המילה: ליגה פינית, איי פארו, ארמניה. אני לא יודע אם יש מדינה שלא תוכלו למצוא את הפירוט, גם בשידור חי כאמור, של הליגה הבכירה לפחות, וכאמור, לא רק בכדורגל. בישראל תוכלו למצוא גם תוצאות של ליגה א' לדוגמה, ובשידור חי שמספק את שמות הכובשים. המון עבודה מבוצעת מאחורי הקלעים כדי לספק את המידע הזה, וזה בהחלט מרשים.

לגבי בחירת הקבוצות, ליגות וענפי ספורט מועדפים, לוקח קצת זמן למצוא את הדרך לבחירות הללו, אבל אני משאיר לכם למצוא אותה, כי יש עוד אלמנט אחד מסוים שמבדיל את האפליקציה הזו מאחרות, וזהו צ'ט תוך כדי משחק. זה בא לידי ביטוי בשתי צורות.

האחת היא שירות צ'אט כללי בשם WhatSport Messanger שמאפשר לאחר חיבור קל ליצור קשר בכל עת עם חובבי ספורט שמשתמשים באפליקציה ובשירות הזה.

ההיבט השני הרבה יותר מעניין, ואם אפשר לומר, לדעתי אפילו מגניב. בהיבט הזה, כשנכנסים לתוך דף מידע של משחק שמתנהל באותו רגע, כלומר בשידור חי, יש אפשרות לשוחח עם מי שנמצא במגרש באותה עת, או בכל מקום אחר אבל עוקב אחרי המשחק, בלי כל צורך ברישום, ותוך התמקדות כמובן באותו משחק מסוים. זה מאוד עזר לי לאחרונה במשחק של קבוצתי האהודה שלצערי לא יכולתי להגיע אליו, אבל קיבלתי מחברים דיווחים בזמן אמת. לא שזה ממש עזר למצב הרוח שלי לאור התוצאה הסופית.

קצת קשה לתאר את כל מה שמציעה 365 Scores בביקורת אחת. היא מציעה באמת עולם מלא ועשיר עבור חובבי ספורט שרוצים קצת יותר מאשר רק לגעת מה התוצאה במשחק מסוים, והיא מומלצת בחום.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

להורדה מ-App Store

ולשם שינוי, אם תרצו תוכלו להוסיף אותה גם לדפדפן הכרום שלכם

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. נועם

    חרטהההההההההההההה בחטאאאאאאאאאאאא לי זה עובד מצוין

  2. חוסאם סואעד

    האפליקציה הפסיקה לעבוד פתאום אני כבר שלוש שנים מלווה אותי בכל הליגות ללה ליגה פרימיירליג בונדסליגה צרפתית ישראלית וכו.. האם אתם יודעים אם היא עברה משהו האפליקציה הזו!!

אירועים קרובים