YouSnap: האפליקציה שתיתן לתמונות שלכם כיוון

לא תמיד אנחנו יכולים לצלם את מה שאנחנו צריכים בזווית האופטימלית ● לפעמים אנחנו נדרשים לאקרובטיקה מיוחדת עם הטלפון ● האפליקציה היומית מצליחה להחזיר כל עקמומיות בתמונות שלנו בחזרה לדרך הישר

הסיטואציה מוכרת: על המסך מוקרנת שקופית שחשובה לכם. ממקום מושבכם קצת קשה לראות אותה כמו שצריך, והיא מוצגת קצת באלכסון שמקשה לבחון אותה היטב, במיוחד אחרי שמצלמים אותה בטלפון. למעשה, כדי לצלם אותה כמו שצריך, יש צורך לקום מהכסא, להפריע לכמה אורחים אחרים ולמצוא נקודת צילום טובה. אתם יכולים לנסות ולכתוב במהירות את מה שמוצג, אבל רוב הסיכויים הם שהוא יעבור לשקופית הבאה עוד לפני שתספיקו לומר, "רגע, חכה עם השקופית, אני מעתיק".

אפליקציה קטנה בשם YouSnap אמורה לעזור לכם לפתור את הבעיה הזו, מכיוון שהיא יודעת לתקן את הפרספקטיבה של התמונות שאתם מצלמים בכזאת המצלמה במכשיר. לאחר שתטפלו בתמונות השמורות, או תצלמו אותן באמצעות האפליקציה, הן יוצגו לכם בסופו של דבר ישרות ומרובעות, בדיוק כפי שהן צריכות להיות אם מצלמים אותן מעמדה טובה.

האפליקציה בעצם מרבעת את התמונות אם תרצו, אבל יותר מכך, היא מזהה את מה שצריך לרבע ולהציג לאחר תיקון בעצמה, תוך כדי שמבצעים את הצילום בפועל. היא מסמנת את מה שהיא עומדת ליישר בקו מקווקו, כדי שתראו אם אכן זו הפעולה שצריך לבצע, וזהו. ברגע שאתם לוחצים על אישור, היא מבצעת תוך מספר שניות את העבודה.

התוצאה, ממספר בדיקות שביצעתי, בדרך כלל פשוט מצוינת. האפליקציה זיהתה בקלות תמונות ממצגות, ממסך מחשב וטלוויזיה שצולמו באלכסון או בכל מיני זוויות לא ישרות, סימנה היטב את מה שצריך לאחר הצילום, והציגה תמונה סופית שלא רק  שהייתה מדויקת ושווה למקור, אלא אף משופרת עם תיקוני צבעים וצל.

למעשה, עוד לפני שאתם שומרים את התמונה בפועל, אתם יכולים להגדיר כל חלק של העבודה בצורה ידנית בעזרת כלים פשוטים שמופיעים לצד התמונה (יותר תאורה, פחות תאורה או צבעי שחור לבן בלבד), אבל מהר מאוד תגלו שאין בכל כל צורך. האפליקציה גם עוזרת בכל מה שקשור לצילום מסמכים שונים.

את התוצאה שמתקבלת אפשר לשמור כקובץ PDF או כתמונת JPEG וכן לשתף אותה עם כל אמצעי שיתוף מתאים שקיים בטלפון, כולל כמובן דואר אלקטרוני.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים