Farm Heroes Saga: האפליקציה שתעביר אתכם מ-"סוכריות" ל-"ירקות"

התגברתם על ההתמכרות לקנדי קראש? מצוין, כי יש לנו התמכרות חדשה עבורכם - Farm Heroes Saga

אחד הדברים שמעניינים אותי בכל מה שקשור למשחקי קז'ואל הוא לדעת אם מישהו ערך פעם מחקר שיגלה כמה כסף איבד המשק העולמי בגלל המשחקים הללו. מדובר במשחקים קלים לכאורה, שכל אחד מהם נמשך אולי דקתיים לכל היותר, אבל כשמתחילים לשחק בהם קשה מאוד לעצור. לא פעם מגלים ששעה ויותר הלכו לאיבוד, ויותר מפעם אחת זה קורה במקום העבודה.

כולנו זוכרים את שגעת הקנדי קראש (Candy Crash) ויכולים להבין איך הפך המשחק הזה ללהיט מטורף וממכר. כמה פעמים שמתם לב לכל אותם אנשים שמשחקים בו בתחנות האוטובוס, בקרונות הרכבת ואפילו בטיסות לחו"ל? הוא כל כך פשוט ובכל זאת מסובך להתקדם בו. אבל, כמו כל דבר, גם המשחק הזה נמאס, ועכשיו King.com, היצרנית שלו, הוציאה למובייל את ההתמכרות הגדולה הבאה: Farm Heroes Saga.

גיבורי החווה, בתרגום חופשי, מציעים בעיקרון את אותה משחקיות: כדי להתקדם בשלבים צריך להשלים משימות שהולכות ונהיות קשות יותר. כאן, במקום להתעסק עם ממתקים זעירים, צריכים להשלים משימות שמבוססות על ירקות חווה כאלה ואחרים, ובכל מקרה, בכל פעם עומד לרשותכם מספר מוגבל של מהלכים לבצע את המשימה. כמו בכל המשחקים מהסוג הזה, אם מחברים יותר משלושה פירות מאותו הסוג ביחד, יש בונוסים בתוך המשחקון עצמו, שהקשה ביותר ביניהם להשגה הוא חמישייה ברצף שמעיפה מהלוח את כל הפירות מאותו סוג שממנו יוצרים את החמישייה.

לאורך הדרך מתווסף לתמונה ארנב מעצבן שגונב גזרים מהלוח, פרחים שזקוקים לכמה "פגיעות" כדי להיעלם, חסות שעוברות כמה שלבי התפתחות עד שנעלמות, תרנגולות שמטילות ביצים, שגם להן מספר שלבי התפתחות, ובארות מים שברגע שהן מתמלאות מפזרות טיפות מים לכל חלקי הלוח שמוחקות את מה שהיה שם קודם. כמובן שזה לא תמיד טוב.

בהתאם לאיכות התוצרת שלכם תקבלו כמות מסוימת של שעועית, וזו תשמש אתכם לבונוס בשלבים המיוחדים בהם שועל מתפרץ לחווה וגורם הרס, וכדי לעבור הלאה צריך "לפסול" אותו. בכל שלב כזה יש פירות או ירקות אחרים שמשפיעים עליו לרעה, וכל שילוב מסוים מוריד ממד החיים שלו כמה אחוזים. בשלבים מיוחדים אחרים אפשר להשיג חיות משק, כשהכול תלוי בתוצאה שמשיגים. חיות משק אלה עוזרות מאוחר יותר לקבל כלי עזר כמו ניקוי שורה, ניקוי משבצת ובונוסים נוספים.

לפעמים, הכלים הללו הם הפער בין חוסר הצלחה להצלחה בכל שלב. ארבעת הבסיסיים שבהם מתמלאים עם הזמן מחדש, כל אחד בקצב משלו, אבל הטובים יותר מופיעים רק לעתים רחוקות מאוד ובדרך כלל, כן, צריך לרכוש אותם. עם זאת, מניסיון, אפשר לסיים את כל השלבים בלי להוציא כסף מהכיס. צריך רק עצבים חזקים, והרבה מזל לפעמים.

המשחק מחובר לפייסבוק (Facebook), כך שבכל עת בה אתם משחקים בטלפון אתם מעדכנים גם את ההתקדמות שלכם במשחק ברשת החברתית, ולהיפך. בינתיים, המשחק לניידים מציע 160 שלבים, אבל הכמות הזו צפויה לגדול. אם אני לא טועה, בפייסבוק אני כבר נמצא 100 שלבים רחוק משם. בכל מקרה, תמיד אפשר לחזור לאחור ולנסות לשפר תוצאות או להשיג חיות משחק שלא עלה בידיכם להשיג.

יש עוד כמה זוויות למשחק אותן אני בטוח שתגלו מהר מאוד לבד, אבל כאמור, אם אהבתם את קנדי קראש, אני מבטיח לכם שתאהבו יותר את Farm Heroes Saga. זהו משחק צבעוני ונחמד יותר למראה ולדעתי גם קשה יותר לעתים.

בכל מקרה, אני מסיר מידיי את האחריות במקרה של התמכרות.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי

    יש אפליקציה עם צורת לב ובתוכו המספר 5 הוא בצבע אדום תורידי אותו ובכל פעם יש לך 5פסילות חדשות

  2. Diana

    אך אני משיגה עוד מטבעות ואך בשלב 173 אני פותחת את הבצלים

  3. לינוי

    איך אני משיגה עוד מטבעות אחרי שנגמר לי?חוץ מלקנות בכסף אמיתי.

אירועים קרובים