מנוע החיפוש של אפליקציית IGO יפרסם גם תוצאות מאתר בזק

המשתמשים באפליקציית הניווט יוכלו למצוא באמצעות המודיעין המקוון של בזק פרטים על בתי עסק, דוגמת שם, מיקום ומספר טלפון - ולשתף את המידע עם אחרים

לקוחות אפליקציית הניווט IGO שמחפשים בתי עסק שונים יקבלו מעתה במנוע החיפוש שלה, IGOBIZ, תוצאות גם מאתר b144 של בזק. זאת, במסגרת הסכם שנחתם בין חברת התקשורת ל-Gps&More, הנציגה של NNG בישראל.

ניתן יהיה למצוא את בית העסק המבוקש באמצעות הקלדת שם העסק, מספר טלפון, מיקום או תחום העיסוק שלו, בכתיבה חופשית (למשל: "פיצה ברעננה"). בסיום החיפוש יקבל המשתמש מידע מפורט על בית העסק, יכולת להתקשר אליו וכן הכוונה למקום הימצאו. בנוסף, המשתמש יוכל לשלוח את המידע על העסק או את הדרך אליו לכל משתמש אחר. המערכת מאפשרת לבצע את החיפוש גם באמצעות המחשב הביתי.

דודי וירניק, נשיא NNG, כינה את ההסכם "צעד קדימה". לדבריו, "בתי עסק מבינים שעולם הניווט העכשווי מציע להם את האפשרות להיכנס אל תוך שגרת יומו של הלקוח ולקיים דיאלוג עם הצרכנים. המגמה הזו מתפתחת בעולם ומתחילה את צעדיה בישראל. תוכנת הניווט מציעה ללקוח תחת קורת גג אחת את כל המידע בלחיצת כפתור בלבד".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    מדהים לראות איך חברות הזנק קטנות עוקפות תמיד את הגדולות בסיבוב. IGO הייתה תוכנת הנווט המועדפת עלי אולם עכשיו, בטלפונים ניידים, אי אפשר להשוות אותה ל- WAZE . שימוש במקלדת הטבעית של המכשיר ואפשרות לפקודות קוליות זו רק דוגמא אחת מני רבות. ב-WAZE כבר מזמן מוצגות תוצאות מדפי זהב ומספר מנועים נוספים. הגרפיקה העדיפה של IGO לא ממש מעניינת נהגים, אתה אמור להביט במסך הנייד רק לחלקיקי שנייה וגרפיקה בסיסית זה כל מה שדרוש לנווט.

אירועים קרובים