Vodio: האפליקציה שתציג לכם את הסרטונים שאתם אוהבים

הווידיאו הפך כבר מזמן לאחד השימושים הפופולריים ברשת, וכל אתר שמכבד את עצמו כולל סרטונים ● האפליקציה הישראלית Vodio תספק לכם בקלות ובמהירות מגוון רחב של ערוצים עם סרטונים חדשים - מבידור ועד למדע, מספורט ועד לחדשות האחרונות

הסרטונים, כמעט מיותר לציין, הם בין השימושים הפופולריים ביותר ברשת. סרטונים בתחומים שונים – מחדשות ועד בידור, מכאלה שמעלים גולשים ועד לקטעים ממיטב תוכניות הטלוויזיה וסרטי הקולנוע. לא לחינם, יו-טיוב (YouTube) מאוד פופולרי וכל אתר חדשות, או אחר, שמכבד את עצמו משלב סרטונים.

גם תזרימי ה-RSS תופסים מקום של כבוד בקרב משתמשי הרשת, בעיקר המכורים לחדשות מביניהם. בין אם כאפליקציה בטלפון החכם או כיישום דפדפן אליו ניגשים באמצעות ענן. רעש האדמה שהדהד ברשת לאחר סגירתו של Google Reader הוכיח שגם בעידן המודרני, מספר צרכני החדשות בגישה המקוצרת והטקסטואלית עדיין רב למדי. יש מגוון של אפליקציות לקריאת תזרימי RSS, כמו Digg המאוד נוחה, אותה כבר סקרתי, ואפליקציות שמאפשרות לסמן דפים לקריאה מאוחרת, כמו Pocket הנהדרת – שמשתמשי אנדרואיד (Android) יכולים להוריד אותה מכאן.

אבל מה עושים אלה שלא ממש מעוניינים לקרוא טקסטים? הרי אם פעם נטען שכל תמונה בעיתון (זוכרים שהיה דבר כזה?) שווה אלף מילים, כמה מילים שווה סרטון וידיאו שיכול להעביר בדקה אייטם מלא שלא צריך להתאמץ לקרוא אותו? בעידן שבו בזמן שאתם קוראים את השורות הללו מועלים סרטוני וידיאו רבים ליו-טיוב וליישומים דומים אחרים, מדוע להתאמץ לקרוא אם אפשר לראות ולשמוע?

אם אתם רוצים לדעת את כל הדברים הללו, Vodio מספקת בדיוק את מה שאתם צריכים. אפשר בהחלט להגדיר אותה כקורא RSS לווידיאו. האפליקציה, שפותחה על ידי חברה ישראלית באותו השם, מנסה "להגדיר את חוויית צפיית הווידיאו שלכם מחדש" – כך על פי יוצריה, ולהשתמש במה שהם מכנים "חוכמת ההמונים". היא מאפשרת לכם לצרוך את סרטוני הווידיאו שלכם במגוון רחב של ערוצים, כך שכל אחד יכול למצוא ערוץ בו הוא יצפה בדיוק בסרטוני וידאו בתחום שמעניין אותו. החל מבידור ועד טכנולוגיה, מוזיקה, ספורט, קומדיה, מדע וכמובן – חדשות.

התפעול של האפליקציה פשוט והניווט בין הערוצים והסרטונים המוצעים קל להבנה. יש בהתחלה מדריך קצר שמלמד במהירות את כל מה שצריך לדעת בקשר לניווט. המעטפת של Vodio אלגנטית וצבעונית, ומגיבה במהירות ובמדויק לכל מה שרוצים לעשות, ובראש – להגיע לסרטונים השונים במהירות.

כשמפעילים את האפליקציה בפעם הראשונה, צריך לבחור כמה ערוצים ראשיים שמציעה החברה עצמה. מיד לאחר מכן מוצג הערוץ הראשון שבחרתם ותוכלו לראות רשימה רלוונטית של סרטונים שנאספו מרחבי הרשת, על פי הפופולריות שלהם. החלקת המסך שמאלה וימינה מאפשרת לעבור בין הערוצים ופתיחת הפס התחתון מאפשרת לעבור מיידית לאחד הערוצים האחרים או להוסיף ערוץ.

לחיצה על סרטון מספקת, מלבד הצפייה, אפשרות לקרוא תיאור קצר על המקור שהציג אותו בפעם הראשונה. למשל, אם הסרטון הגיע מטוויטר (Twitter), האפליקציה תציג לכם את הציוץ כולו. ניתן לשמור את הסרטון לצפייה מאוחרת יותר על ידי לחיצה על צלמית השעון שמופיעה בו, וכן לשתף אותו באמצעות כל אפליקציה שמאפשרת זאת. החלקה שמאלה וימינה מאפשרת לעבור בין הסרטונים בערוץ, כשבתחתית המסך מוצג פס הסרטונים של הערוץ, שמאפשר מעבר קל יותר. אם רוצים, אפשר לסגור את הפס הזה.

היתרון האמיתי של האפליקציה מתגלה כשמוסיפים ערוצים. קודם כל, אם אתם צרכנים גדולים של רשתות חברתיות, אתם יכולים לפתוח דף עבור כל רשת שאתם שייכים אליה – בין אם זו פייסבוק (Facebook), טוויטר או יו-טיוב, למשל. בנוסף, תחת כל קטגוריה אפשר למצוא תזרימים של אתרים מסוימים או תת קטגוריות שהוכנו על ידי Vodio בעצמה.

Vodio היא אפליקציה שקל להתרגל לשימוש בה ובעיקר נותנת תשובה לאלה שאוהבים לצפות בסרטונים חדשים כל הזמן, לא משנה באיזה תחום, או יותר נכון תחומים. קלות השימוש בה רק מעצימה את החוויה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן.

להורדה מ-App Store לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים