אפליקציית Show Box: הסדרות האהובות עליכם מגיעות למסך הקטן

מכורים למשחקי הכס, מד מן או שובר שורות? אפליקציה אחת חינמית ופשוטה לתפעול, שמתאימה לסביבת iOS ואנדרואיד, תספק לכם את כל מה שאתם צריכים ● חיסרון אחד קטנטן: אין תרגום לעברית

כמה מכם משתמשים בטלפון החכם שלהם כדי לצפות בסדרות טלוויזיה? אני בטוח שאם יש לכם אפשרות, אתם מעדיפים להשתמש בטאבלט או לחבר את המכשיר לטלוויזיה. ובכלל, במה אתם מעדיפים לצפות: בסרטים או בסדרות טלוויזיה? אם אתם מהסוג השני, שאוהבים לראות סדרות גם על חשבון סרטים טובים יותר או פחות, אתם חייבים לצרף לאוסף האפליקציות שלכם את Show Box.

זוהי אפליקציה פשוטה מאוד לשימוש, שמספקת לכם גישה למגוון ענקי של אפשרויות צפייה –  סדרות טלוויזיה שונות ומשונות, ממגוון ספקיות שירות, בהן ניתן לצפות בחינם. כן, פשוט בחינם.

האפליקציה, שהייתה זמינה למשתמשי מכשירי ה-iPhone וה-iPad – רק דרך חנות הסידיה (Cydia) הלא רשמית ולא דרך ה-AppStore – עשתה באחרונה הגירה גם לסביבת האנדרואיד (Android). היא זמינה להורדה ב-Google Play, והיא מיועדת למעשה כמעט לכל הטלפונים שמבוססים על מערכת ההפעלה של גוגל (Google), החל מגרסה 2.2.

הממשק של האפליקציה פשוט ביותר. כשנכנסים אליה רואים תמונות שמייצגות את הסדרות השונות שזמינות לצפייה. את הסדרות המוצעות ניתן למיין לפי הא"ב, לפי דירוגים שהוענקו על ידי משתמשים וכן לפי התאריכים בהם הן הגיעו לראשונה לטלוויזיה. בנוסף, ניתן לבצע חיפוש עצמאי, לצפות ברשימה של עדכונים לסדרות השונות (הסדרות להן נוספו פרקים באחרונה) וכן לראות רשימה של הורדות שבוצעו למכשיר.

לאחר שבוחרים סדרה, ניתן לבחור את העונה בה רוצים לצפות ואז פשוט ללחוץ על שם הפרק שרוצים לראות. ניתן לבחור במקום באנגלית גם בשפה הרוסית, רמז לארץ בא גר מי שייצר את האפליקציה הזו, וכן לבחור את איכות הצפייה מבין איכות נמוכה, בינונית או גבוהה. בנוסף, ניתן להוריד את הפרק למכשיר כדי לצפות בו גם כשהמכשיר אינו מחובר לאינטרנט.

בדקתי את האפליקציה מספר פעמים ובכל פעם הצפייה הייתה חלקה לחלוטין. כשעזבתי פרק באמצע, המשכתי מהמקום בו עצרתי ללא תקלות ובצורה טובה. בנוסף, האפליקציה מתאימה את עצמה למצב עבודה בטאבלט, לכן התפריט התחתון עובר שמאלה ומוצג בצורת צלמיות, וכן מוצגות יותר תוכניות בעמוד הראשי.

כמו שכבר בטח הבנתם, תרגום לעברית אין באפליקציה הזו. אבל אם אתם שולטים בשפה האנגלית או הרוסית, לא צריכה להיות בעיה. האפליקציה היא חינמית, בדיוק כמו סדרות הטלוויזיה שמוצעות בה, והחשבון היחיד שצריך לשלם הוא מודעות גוגל בתחתית כל עמודי התפריט.

להורדת Show Box לחצו כאן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שהם

    הלינק (לאפליקציה) לא עובד. גם חיפוש ידני של האפליקציה לא מוצא אותה. אולי זה בגלל שגוגל (כמו אפל) גילו שהיא מזרימה תוכן לא חוקי והורידו אותה?

אירועים קרובים