עכשיו זה רשמי: וייז נרכשה על ידי גוגל

לאחר לא מעט שמועות הודיעה הערב (ג') גוגל כי רכשה את ווייז ● סכום הרכישה - 1.1 מיליארד דולרים מתואר על ידי אנליסטים כרכישת היישום היקרה ביותר בעולם ● "אנחנו שמחים להודיע, כי סגרנו את הרכישה של ווייז", כתב בריאן מק'קלנדון, סגן נשיא למיפוי ומערכות מידע גיאוגרפיות בגוגל בפוסט שהעלה וציין כי צוות הפיתוח של ווייז ימשיך לפעול בישראל ● נועם ברדין, מנכ"ל ווייז: "אני נרגש מההזמנה להצטרף לגוגל. לארי פייג', בריאן מק'קלנדון וצוות Google Maps שותפים לחזון שלנו - שירות מיפוי עולמי בזמן אמת"

היכן מוצדק לנהוג עם חיוך על השפתיים? Waze

לאחר לא מעט תהפוכות ושמועות שנכזבו, כגון אלה שאפל (Apple) או פייסבוק (Facebook) ירכשו אותה, הודיעה הערב (ג') גוגל (Google), כי רכשה את ווייז (Waze). הרכישה תוארה על ידי אנליסטים כרכישת היישום היקרה ביותר בעולם.

בריאן מק'קלנדון, סגן נשיא למיפוי ומערכות מידע גיאוגרפיות בגוגל, כתב בפוסט שלו הערב, כי "כולנו היינו שם: תקועים בפקק, מתוסכלים מכך שלא בחרנו את המסלול הנכון בדרך או בחזרה מהעבודה. כמה טוב שניתן כעת לראות את עדכוני התנועה בזמן אמת מחברים ועמיתים הנוסעים לפניך, ולקרוא 'שנה נתיב…הנתיב שמאלי תקוע לחלוטין!' והיישום יציג לך נתיבים חלופיים, מהירים יותר"

"אנחנו שמחים להודיע, כי סגרנו את הרכישה של ווייז", כתב מק'קלנדון, והוסיף, כי צוות הפיתוח של ווייז יישאר וימשיך לפעול בישראל. לדבריו, היישום הנרכש יאפשר שפורים ב-Google Maps, לצד חלק מהתכונות המסופקות על ידי העדכונים של ווייז, כמו גם שיפור יכולות החיפוש של גוגל.

נועם ברדין, מנכ"ל ווייז, כתב פוסט בבלוג ההנהלה של גוגל ואמר ש"אני נרגש מההזמנה להצטרף לגוגל. לארי פייג', בריאן מק'קלנדון וצוות Google Maps צפו אחרי ההתפתחות שלנו, והם שותפים לחזון שלנו – שירות מיפוי עולמי בזמן אמת. אנשי גוגל חפצים לעזור לנו להאיץ את הצמיחה של היישום".

על פי דיווח שפרסמה סוכנות הידיעות בלומברג (Bloomberg), סכום הרכישה יעמוד בסופו של דבר על 1.1 מיליארד דולרים – סכום נמוך מזה שפורסם שלשום (א'), שעמד על 1.3 מיליארד. הידיעה של בלומברג מסתמכת על מקור המצוי בפרטי העסקה המתגבשת.

רכישת החברה הישראלית עשויה לתרום לשיפור שירות המפות של גוגל, לשפר את מעמדה בזירה של המדיה החברתית ולמנוע מפייסבוק המתחרה להניח יד על יישום הניווט המצליח של ווייז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים