סמסונג השיקה בישראל את מחשב האולטרה-בוק שלה

המחשב, מדגם 530U3B, שייך לסדרה 5 של מחשבי סמסונג ● הוא הושק כחלק מקו ה-"סמסונג אולטרה", הכולל גם מחשב דק עם מסך בגודל 13.3 אינץ' מסדרה 9 ומחשב דק נוסף עם מסך בגודל 12.5 אינץ' מסדרה 3 ● לפי סמסונג, אמורים המחשבים הללו לספק עד שש וחצי שעות עבודה ללא טעינה ● רפי חיון הבעלים והמנכ"ל של חיון - המשווקת הרשמית של מחשבי סמסונג בישראל: "נעלה את נתח השוק שלנו ל-20% מכלל המחשבים הניידים בישראל"

סמסונג (Samsung) ישראל השיקה היום (א') באופן רשמי את מחשב האולטרה-בוק החדש שלה. בכך הצטרפה לרשימה הקצרה, לפחות בינתיים, של החברות שמוכרות בארץ מחשבים שנופלים תחת הקטגוריה החדשה של אינטל (Intel). המחשב, מדגם 530U3B, שייך לסדרה 5 של מחשבי סמסונג. הוא הושק כחלק מקו ה-"סמסונג אולטרה", הכולל גם מחשב דק עם מסך בגודל 13.3 אינץ' מסדרה 9 ומחשב דק נוסף עם מסך בגודל 12.5 אינץ' מסדרה 3.

סמסונג ישראל, באמצעות קבוצת חיון – המשווקת הרשמית של מחשבי החברה בארץ, שלחה לשוק בינתיים רק את דגם ה-13.3 אינץ' בסדרה, כאשר בחודשים הקרובים אמור להגיע גם מחשב עם מסך בגודל 14.4 אינץ'. מחשב ה-13.3 אינץ' יימכר עם כונן SSD בנפח של 128 או 256 ג'יגה-בייט ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון RAM, עם אפשרות הרחבה ל-8 ג'יגה-בייט. המכסה והציפוי העליון של לוח המקשים מיוצרים מאלומיניום ואילו החלק התחתון עשוי מפיברגלס, כדי לשמור על משקל המחשב כך שיסתכם ב-1.42 ק"ג בלבד. המסך מציע בהירות גבוהה יחסית, 300 ניט, כדי לאפשר עבודה גם בתנאי שמש. זאת, בנוסף להגנה נגד השתקפויות, שנועדה על פי החברה לשמור על העיניים מפני עייפות מוגברת. עוביו של המחשב הוא 14.9 אינץ' בלבד.

דגם ה-14 אינץ' של המחשב החדש יציע את האפשרות להתקין כונן אופטי וכרטיס תצוגה מהיר במיוחד של Nvidia. בנוסף, ניתן יהיה להתקין בו כונן קשיח מכני בנפח של עד 1 טרה-בייט. עוביו יהיה 20.9 מ"מ והוא ישקול כ-1.79 ק"ג בתצורה הבסיסית ו-1.84 ק"ג בתצורה הכבדה ביותר.

לפי סמסונג, אמורים המחשבים הללו לספק עד שש וחצי שעות עבודה ללא טעינה. ברק פלצ'י, מנהל השיווק של סמסונג, ציין כי טכנולוגיה מיוחדת שמשולבת במחשב מאפשרת לסוללה להחזיק מעמד ברמת איכות של עד 70% למשך שלוש שנים או כ-1,500 מחזורי טעינה, לעומת כ-500 מחזורי טעינה בסוללה רגילה, שמביאים לכ-20% איכות לאחר כשנה וחצי של שימוש.

דגם האולטרה-בוק בגודל 13.3 אינץ' יימכר לצרכן ב-5,699 שקלים עם מעבד Core i5. המחשב מסדרה 3, ה-NP350U2A, יימכר ב-3,699 שקלים עם מעבד ULV, ואילו המחשב בסדרה 9, ה-900X3A, יימכר במחיר של 7,199 שקלים. המחשב יוחלף בעתיד הקרוב בגרסה חדשה יותר, שתהיה מבוססת על המעבדים החדשים של אינטל שמיוצרים בטכנולוגיה של 22 ננו-מטר.

"למדנו רבות מסמסונג העולמית על מצוינות ומחויבות ללקוחות – והשוק הישראלי מצביע עבורנו ברגליים", אמר רפי חיון, הבעלים והמנכ"ל של חיון. "המטרה שלנו היא להיות במקום הראשון בשירות, בטיב המוצר ובאיכות. חשוב לנו להבין את הצרכים של הצרכן הישראלי ולהסתכל על העתיד. אם בשנה שעברה הגענו, כמו שצפינו, ל-10% מהשוק – שזה היקף חסר תקדים בשוק כמו שלנו, השנה אנו רוצים להעלות את הנתח שלנו ל-20% מכלל המחשבים הניידים בישראל, ובמיוחד להתחזק בשוק ה-B2B. נשים דגש על שירות, כדי לשמור על הסטנדרט הגבוה שקבענו לעצמנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים