שמחה רבה, שמחה רבה, אביב הגיע הרובוט המנקה בא

שגעת הניקיונות של פסח כבר נראית באופק, וזה בדיוק הזמן להציג את Dreame L10s ultra - רובוט ששואב ומקרצף, לחוד או בו זמנית, ומציע יכולות מרשימות למדי

ה-Dreame L10s ultra של קריסטאלינו.

אוטוטו פורים, אבל יש כבר לא מעט אנשים שמתחילים לחשב תוכניות לקראת פסח. פסח, מעבר להיותו חג החרות והמצות, הוא גם חג הניקיונות. אולי זה המעבר מהחורף לאביב ואז לקיץ, אף על פי שלהוציא כמה ימים השנה אין לנו חורף אמיתי, אולי אלה פירורי אוזני ההמן שמפוזרים לרוב או בעצם אולי כי לפחות פעם אחת בשנה כדאי לנקות את הבית באופן רציני – לא משנה מה הסיבה, העיקר שיש עלייה משמעותית במאמצי הניקיון.

הרצפה היא נדבך חשוב במאמצים אלה, וכאן נכנסים לתמונה שואבי האבק הרובוטיים – ולא רק ה-iRobot המפורסם. אחד מהם הוא Dreame L10s ultra – הרובוט ששואב ושוטף, לחוד או בו זמנית, החדש מבית קריסטאלינו, שמציע עוצמת שאיבה חזקה במיוחד של 5,300PA עם זמן עבודה שיכול להגיע עד ל-160 דקות. הוא מבוסס, איך לא, על בינה מלאכותית, שלפי החברה מבטיחה שכל הפינות בבית יזכו לניקוי.

יש ל-Dreame L10s ultra שתי מברשות מסתובבות מקרצפות, הוא מתאים כמעט לכל סוג רצפה שקיימת עלי אדמות ומגיע עם יכולת כיסוי של 200 מ"ר, בזכות מיכל מים גדול של 2.5 ליטר.

המערכת של הרובוט החדש מאפשרת ניקוי עצמי אוטומטי עד ל-60 יום ללא התערבות, ויש לו מצלמת RGB שלומדת את שטח הבית באופן תלת ממדי, יכולת למפות נתיבי עבודה במהירות ועוד. המחיר: 5,490 שקלים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אדם

    לא לקנות עם מצלמה! רדאר עם חישנים מספיק בהחלט לניווט לא מצלמה.

אירועים קרובים