מג'יק ליפ ו-AMD יפתחו יחד מעבד מציאות רבודה חדש

AMD: "יש לנו חזון משותף עם מג'ק ליפ, והוא לעצב את עתיד המחשוב ולשנות את האופן שבו ארגונים ברחבי העולם עובדים ומתקשרים זה עם זה ועם הלקוחות שלהם"

משקפי המציאות הרבודה של מג'יק ליפ. מקור: מג'יק ליפ

מג'יק ליפ, הנחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המציאות הרבודה, הכריזה על שיתוף פעולה חדש עם AMD. החברה כיום אמנם משתמשת בעיקר בטכנולוגיה של היריבה אנבידיה (Nvidia), היריבה הגדולה של AMD בשוק הגרפיקה, כדי להאיץ את התהליכים בערכת משקפי המציאות הרבודה הנוכחיים של החברה, אבל שיתוף הפעולה החדש נועד לפיתוח מעבד חדש שיותאם לשימושים של מג'יק ליפ.

המטרה העיקרית שאליה מכוונת החברה היא לשימושים ארגוניים, כדי לספק פתרונות לעבודות וטיפולים יום יומיים, כולל טיפולים מונעים, במערכות שונות שבארגון, כולל מערכת קריטיות – תוך הנגשה של החומרים הנדרשים באופן וירטואלי בסביבת העבודה עצמה, ובקצב מיידי.

"אנחנו פועלים כבר מזה עשור בתחום המחשוב המרחבי על ידי פיתוח של חומרה ותוכנה מיוחדים, שמאפשרים שילוב של תכנים דיגיטליים בעולם הפיזי. אנו זקוקים לפתרון שצורך מעט כוח כדי לספק רמה חדשה של ביצועים גרפיים כדי לאפשר לארגונים למטב את התהליכים שלהם, לשפר פרודוקטיביות וכדי לחזק את היכולות של כוח העבודה שלהם", מסרה החברה.

"יש לנו חזון משותף עם מג'ק ליפ, והוא לעצב את עתיד המחשוב ולשנות את האופן שבו ארגונים ברחבי העולם עובדים ומתקשרים זה עם זה ועם הלקוחות שלהם", אמר ג'ק הוין, סגן נשיא תאגידי ומנכ"ל היחידה העסקית למעבדים בהתאמה למחצה ב-AMD.

החברות טרם הציבו יעד להשקת המעבד החדש, ובעקבותיו השקת ערכת המציאות הרבודה החדשה של מג'יק ליפ, ויש לציין שהערכה הנוכחית הושקה כבר ב-2018, כך שהצפייה היא לקפיצת דרך משמעותית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים