מחקר: היקף השימוש במחשבי לוח בארצות הברית הגיע ל-"מסה קריטית"

כרבע מבעלי הטלפונים החכמים משתמשים גם במחשבי לוח - כך עולה מנתונים שפרסמה חברת המחקר ComScore ● על פי המחקר, היקף המשתמשים בהם הוכפל השנה לעומת אשתקד ביותר מפי שניים ● רובם בני 25 עד 54 ומשתכרים לפחות 75 אלף דולרים בשנה

שנתיים בלבד חלפו מאז ההשקה של מחשבי iPad מהדור הראשון וכבר הגיע היקף השוק של מחשבי הלוח בארצות הברית ל-"מסה קריטית" – כך עולה מנתונים שפרסמה חברת ComScore.

על פי המחקר, בשנה האחרונה הוכפל היקף השימוש במחשבי לוח מקרב המשתמשים בטלפונים חכמים ביותר מפי שניים ועלה מ-9.7% אשתקד ל-23.6% השנה. לשם השוואה, רק 10.4% מבין המשתמשים בטלפונים שאינם חכמים (Feature phones) משתמשים גם במחשבי לוח. "בתנאים הנוכחיים של השוק יכולה בעלות על טלפון חכם לנבא במידה רבה אימוץ של מחשב לוח", לפי ComScore.

"מחשבי לוח הם אחת מהטכנולוגיות שזכו לקצב האימוץ המהיר ביותר בהיסטוריה והם מחוללים מהפכה של ממש בגישה לעולם הדיגיטלי, הן בדרכים ובמיוחד, אולי, גם בבית", אמר מארק דונובן, סגן נשיא למכשירים ניידים ב-ComScore. "אין זה מפתיע שלאחר שמניחים יד בפעם הראשונה על מחשב לוח משתנים רבים מהרגלי הצריכה של המדיה, ובכלל זה צפייה בטלוויזיה".

עוד מצאו החוקרים, כי המשתמשים במחשבי לוח נוטים לצפות בווידיאו במכשיר שלהם פי שלושה יותר מהמשתמשים בטלפונים חכמים, והדברים נכונים במיוחד למשתמשים במחשבי לוח "עם צגים גדולי ממדים". 9.5% מהמשתמשים צופים כמעט מדי יום בווידיאו במחשב הלוח שלהם.

החוקרים מצאו גם, כי רוב המשתמשים במחשבי לוח הם בגילאי 25 עד 54 ומרביתם משתכרים לפחות 75 אלף דולרים בשנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים