יאהו! השיקה גרסה חדשה של אתר המוזיקה שלה
מתוך שאיפה לבסס את מעמדה בשוק המוזיקה הדיגיטלית, השיקה חלוצת האינטרנט את הגרסה החדשה, תוך שיתוף פעולה עם מספר חברות - וביניהן גם אפל ● מייקל שפיגלמן, מנהל Yahoo Music: "אנו מבקשים להעניק ערך מוסף למשתמשים, במסגרת שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים שמציעים מגוון רחב של שירותי מוזיקה"
יאהו! השיקה אתמול (ב') גרסה חדשה של שירות המוזיקה שלה – Yahoo Music, במסגרתה היא משתפת פעולה עם ספקיות חיצוניות של מוזיקה באינטרנט, מתוך שאיפה לבסס את מעמדה כנקודת פתיחה לחיפוש תכנים בשוק המתפתח של המוזיקה הדיגיטלית.
במסגרת שיתוף הפעולה, מוצעים לגולשים תכנים בתשלום וכן שירותי מוזיקה חופשיים, כאשר הגישה לכל התכנים, גם אלו שמקורם בספקיות חיצוניות, נעשית מתוך האתר של יאהו!. אחת מהספקיות החיצוניות היא אפל, כאשר יאהו! גובה עמלה תמורת כל גולש שהפנתה.
לפני כשנה הודיעה יאהו!, כי היא סוגרת את שירות המוזיקה בתשלום, והגרסה החדשה של האתר תואמת לאסטרטגיה החדשה של החברה – על פיה היא פועלת כאתר פתוח שמאגד מוצרים ושירותים שמקורם בחברות חיצוניות.
"אנו מבקשים להעניק ערך מוסף למשתמשים, במסגרת שיתופי פעולה עם צדדים שלישיים שמציעים מגוון רחב של שירותי מוזיקה", אמר מייקל שפיגלמן, מנהל Yahoo Music, אשר תיאר את האתר החדש כמהלך אסטרטגי חשוב של החברה.
המבקרים באתר Yahoo Music יוכלו לבחור מתוך מגוון רחב של תכנים מאתרי מוזיקה חיצוניים – דוגמת תחנות הרדיו המקוונות פנדורה ו-Last.fm, קליפים של שירים מאתר יו-טיוב או שירים להורדה בתשלום מהחנויות המקוונות iTunes ואמזון.
דפים מיוחדים של אמנים – Artist Pages – מיועדים למי שמתעניינים בזמר או להקה מסוימים. בדפים אלה ניתן למצוא מועדי הופעות, לרכוש כרטיסים, לצפות בתמונות ולמצוא שלל תכנים נוספים. בסך הכל, על פי יאהו!, ניתן למצוא באתר המחודש מידע על 500,000 אמנים – פי שניים מאשר בגרסה הקודמת של האתר. המטרה, על פי שפיגלמן, היא לשמש כנקודת פתיחה לחיפוש מידע על כל אמן.
עקב סוגיות של זכויות יוצרים, חלק משירותי המוזיקה של יאהו! יהיו זמינים רק עבור תושבי ארה"ב.
תגובות
(0)