פול אוטליני, מנכ"ל אינטל: מחשבי הלוח לא השפיעו על מכירות האטום

לדברי אוטליני, אינטל ציפתה לירידות במכירות של מעבדי האטום ● הוא אמר, כי ירידה זו נובעת מההתבגרות של שוק מחשבי ה-Netbook ומיישור קו עם המכירות של שאר סוגי המחשבים הניידים ● אוטליני אף שיבח את אפל ואמר, כי היא "עשתה עבודה נפלאה בכך שהמציאה את הקטגוריה של מחשבי הלוח מחדש"

הפופולריות של מחשבי הלוח, ובמיוחד ה-iPad של אפל (Apple) וההשקות באחרונה של מספר מכשירים נוספים בתחום לא השפיעו על מכירות מעבדי האטום (Atom) של אינטל (Intel) – כך טען פול אוטליני, מנכ"ל החברה, בשיחה שערך עם אנליסטים לאחר הצגת הדו"חות הרבעוניים שלה.

אוטליני אף שיבח את אפל ואמר שהיא “עשתה עבודה נפלאה בכך שהמציאה את הקטגוריה של מחשבי הלוח מחדש. אנחנו חושבים שמחשבי לוח הם דבר מרגש, ואנחנו מקבלים את כניסתם לשוק בברכה".

לדברי מנכ"ל אינטל, הירידות במכירות של מעבדי האטום הן משהו שהחברה ציפתה לו. הוא מנה שתי סיבות עיקריות לכך: ההתבגרות של שוק מחשבי ה-Netbook ויישור קו עם המכירות של שאר סוגי המחשבים הניידים. בנוסף, לאחר שנתיים של עליות, קיימת באחרונה חולשה מסוימת בשוק שאליו מיועדים מחשבים אלה – שוק שבו תג המחיר מאוד חשוב, אפילו יותר מביצועי המחשב.

ההערכה של אנליסטים רבים היא שמכירות מחשבי הלוח הביאו לירידה במכירות של מחשבי ה-Netbook, שמבוססים כמעט כולם על מעבדי האטום. לדבריהם, אי אפשר להתעלם גם מהעובדה שחלה ירידה במחיר המכירה של המעבדים ושיש, לפי הדו"חות של אינטל עצמה, שחיקה קלה במשלוחי המעבדים מהמשפחה הזו. זאת, על אף שהשנה הוצגה סדרה חדשה של מעבדי אטום חזקים ומתקדמים יותר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים